Gå til innhold

Utfordring for alle trance/house-hatere.

apoxdigital

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønte ikke noe av denne tråden jeg  ;)  Skal folk som IKKE liker trance lage en trance sang til Harry potter filmen? Og hva var på den linken du ga?

^^ Slik blir man av å bare høre på metal. Les det første innlegget da.

Du skrev surrete. (Eller det er jeg som er trøtt.) Men uansett... Hvem kan like slik musikk? Det er jo det samme hele tiden :hmm: Jeg hører på all slags musikk .... T.O.M beethoven, noen ganger ... men denne musikken takler jeg ikke! Hva er så bra med den? En god sang er en sang som gjør at du får frysninger over hele kroppen og som får deg til å bli glad osv! Ikke musikk som gjør at du blir rastløs og får vondt i hue!

Lenke til kommentar

Jeez. Skjønner godt poenget du prøver å få fram her, og det gjør forhåpentligvis de det gjelder også, men du trekker det alt, alt for langt. Forøvrig virker det som om du har litt problemer med å skille mellom de som ikke liker trance, og de som skråler om at trance kan lages på 5 minutter i eJay. Du er, dog, flink til å skryte av deg selv. :thumbup:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Åkai, kanskje dette blir aktuelt.

Er samarbeid med produsenter / "profesjonelle" lov? :innocent:

Selvsagt er det ikke det, som sagt :

Dette gjelder KUN folk som aldri har likt denne musikken og hater den og sier den er simpel :)

Stå på! Og til dere andre. Trance er IKKE techno!

Men jeg gir hele konfirmasjonpengene, hvis du faktisk hadde lønna di hvis det faktisk hadde vært et geni der ute (som da selfølgelig hadde faket at han ikke likte trance)

Og igjen, så kan noen vedde på at jeg ikke vil gi konf pengene hvis du gir dine penger osv.. Så har vi en fin krets :D

Men vil vite mer om deg og dine forbindelser med Harry Potter 4...

Jeg ser liksom ikke den åpenbare forbindelsen mellom Harry Potter og trance...

Fill us in :)

Lenke til kommentar
Jeez. Skjønner godt poenget du prøver å få fram her, og det gjør forhåpentligvis de det gjelder også, men du trekker det alt, alt for langt. Forøvrig virker det som om du har litt problemer med å skille mellom de som ikke liker trance, og de som skråler om at trance kan lages på 5 minutter i eJay. Du er, dog, flink til å skryte av deg selv. :thumbup:

Å skryte ? Hva vil si "å skryte av meg selv" i det jeg sa. Fordi jeg har en god jobb og en god karriere og forteller om det, så skryter jeg ?

Så hva er forskjellen :

"Hei jeg er Andy, jeg jobber for Double Negative med den siste HP filmen og produserer musikk og har gitt ut plate"

og

"Hei jeg er John og jeg jobber for Østra Bil hvor jeg reparerer Toyota biler. Jeg er også gift og har to barn" ?

Forresten : ikke går mer off-topic. Her får dere sjansen til å tjene en sekssifret sum, så grip den eller la vær.

Endret av apoxdigital
Lenke til kommentar

Å skryte ? Hva vil si "å skryte av meg selv" i det jeg sa. Fordi jeg har en god jobb og en god karriere og forteller om det, så skryter jeg ?

Så hva er forskjellen :

"Hei jeg er Andy, jeg jobber for Double Negative med den siste HP filmen og produserer musikk og har gitt ut plate"

og

"Hei jeg er John og jeg jobber for Østra Bil hvor jeg reparerer Toyota biler. Jeg er også gift og har to barn" ?

Forresten : ikke går mer off-topic. Her får dere sjansen til å tjene en sekssifret sum, så grip den eller la vær.

Mener du at du gir personen minst 100.000 kr? etthundretusenkroner? Det er usansysnlig. Det går ikke. Det vil du ikke gjøre bare pga en sang. Skjønner ikke poenget her heller. Kan noen fortelle meg det?

Lenke til kommentar

Mener du at du gir personen minst 100.000 kr? etthundretusenkroner? Det er usansysnlig. Det går ikke. Det vil du ikke gjøre bare pga en sang. Skjønner ikke poenget her heller. Kan noen fortelle meg det?

Poenget er at mange tror Trance bare er noe amatørmessig vissvass, laget av hvemsomhelst, og at det bare er å trykke vilt på noen knapper.

Men poenget er kanskje dratt "litt" langt ut, men et godt poeng, nor the less :)

Lenke til kommentar

Altså, den låta du la ut her er etter min mening den dårlige typen trance. Melodi linje og diverse andre elementer som kjennetegner en bra låt er fullstendig fraværende. Jeg liker trance veldig godt men dette blei for ensformig. Hadde vært morro å hørt på noe annet du har laget hvis ikke alt er samme greiene da? :thumbup:

Lenke til kommentar

Poenget er at mange tror Trance bare er noe amatørmessig vissvass, laget av hvemsomhelst, og at det bare er å trykke vilt på noen knapper.

Men poenget er kanskje dratt "litt" langt ut, men et godt poeng, nor the less :)

Jepp, det er det som er problemet. Trance er ekstremt komplisert musikk og når man først får smaken på det blir det som mat. Man bare må ha det. Det er ekstremt herlig opplevelse å høre på sinnsykt fet trance musikk på enorme klubber med masse likesinnede folk og kjenne kjærligheten som er i rommet. Er ALDRI bråk på noen store trance partys, dog en del narkotika.

Love, peace and unity :)

Lenke til kommentar
Altså, den låta du la ut her er etter min mening den dårlige typen trance. Melodi linje og diverse andre elementer som kjennetegner en bra låt er fullstendig fraværende. Jeg liker trance veldig godt men dette blei for ensformig. Hadde vært morro å hørt på noe annet du har laget hvis ikke alt er samme greiene da? :thumbup:

Selvsagt har jeg annet trance, dette er en progressive låt, og enten liker man ikke eller så liker man progressive :) Jeg elsker det.

Kan godt legge ut en uplifting trance sang som jeg har laget dog.

Lenke til kommentar

Jepp, det er det som er problemet. Trance er ekstremt komplisert musikk og når man først får smaken på det blir det som mat. Man bare må ha det. Det er ekstremt herlig opplevelse å høre på sinnsykt fet trance musikk på enorme klubber med masse likesinnede folk og kjenne kjærligheten som er i rommet. Er ALDRI bråk på noen store trance partys, dog en del narkotika.

Love, peace and unity :)

... men den sangen du postet var noe av det dårligste. Den hadde ikke blitt bra selv på en klubb med masse mennesker som hopper rundt og er gale etter sangen :)

Kan du ikke poste noe av ditt beste, så får vi høre.... det er like vansklig å lage gode sanger med gitar osv også sikkert :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...