apoxdigital Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Heisann. For introduksjon kan jeg si at jeg selv er musikkprodusent og DJ og har gitt ut samtlige plater i Nederland. Ellers er jeg alt som står i signaturen min (pure skryt ) og jobber for tiden for Double Negative (www.dneg.com) med den siste Harry Potter filmen : Goblet Of Fire. Jeg har gått meg sinnsykt lei av alle metall-suppehuer og uvitende mennesker som ikke vet hvor hardt det er å lage ekstremt bra trance og house, progressive eller uplifting, det får være det samme, uansett, det er ekstremt mye som skal til. Jeg gir alle dere som sier "bah, for noe pissmusikk, jeg kan lage bedre" en utfordring. Dere skal få HALVPARTEN av ALT jeg tjener her på Double Negative på Harry Potter : Goblet Of Fire. Det er en rimelig fin pengesum og dette er helt seriøst : Lag en sang som er like god som en normal progressive trance / house sang som blir utgitt i dag. Har dere ikke noe ekte trance musikk (som jeg anntar dere ikke har) kan dere kikke på denne listen og bruke RealPlayer / RM plugin til å høre hva som er aktuelt og hva jeg mener : http://www.recess.nl/ (unde progressive / trance / house avdelingen) Dette her mener jeg helt seriøst, her er deres sjanse til å gjøre det dere sier dere klarer å oppnå. Det skal HELST være en progressiv / uplifting trance sang, men anyways.... Show me. BTW : Jeg har hengt leeeeeenge på dette forumet (mye lenger enn dere aner) og jeg vet godt hvem som liker trance og hvem som ikke gjør http://tinyurl.com/5akde ^^ Min egen track fra et liveset, det beste jeg noensinne har laget (etter request) EDIT 2 : Av rettighetsmessige grunner så må dere værsågod å misbruke denne så mye som mulig, derfor legger jeg ikke ut en i bedre versjon / ikke rippet fra et livesett. Endret 12. desember 2004 av apoxdigital Lenke til kommentar
ratata Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 For introduksjon kan jeg si at jeg selv er musikkprodusent og DJ og har gitt ut samtlige plater i Nederland. Kva har du gitt ut? Er ein smule interessert i å høyra... Forøvrig artig utfordring Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Haha... go trance! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Neh, for mye stress. (Nå skal det sies at jeg har over 100 plater med trance / dance fra min tid som DJ). Hvor mye penger er det forresten snakk om, og nøyaktig hva vil du sammenlikne med? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Tvilre ikke på at det er vanskelig å lage, er jo et par trance sanger som duger, men jeg holder meg langt unna techno.. Må si at det er sporty av deg å komme med denne utfordringen, er det bare "metallfolka" som får være med på den? Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Neh, for mye stress. (Nå skal det sies at jeg har over 100 plater med trance / dance fra min tid som DJ). Hvor mye penger er det forresten snakk om, og nøyaktig hva vil du sammenlikne med? Det er snakk om en stor sum, større en mammen og pappaen til de fleste har Grunnen til at jeg gjør dette er fordi jeg vet jeg har allerede mission accomplished, blir på en måte som å spør Bush om å gjør en homofil gjerning Du skal sammenligne med..... meg Skal legge ut en liten sample av egen låt. Endret 12. desember 2004 av apoxdigital Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Åkai, kanskje dette blir aktuelt. Er samarbeid med produsenter / "profesjonelle" lov? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Skal legge ut en liten sample av egen låt. Venter i spenning for å høre Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Åkai, kanskje dette blir aktuelt. Er samarbeid med produsenter / "profesjonelle" lov? Selvsagt er det ikke det, som sagt : Dette gjelder KUN folk som aldri har likt denne musikken og hater den og sier den er simpel Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Setningen "Lag en sang som er like god som en normal progressive trance / house sang som blir utgitt i dag." viser at dette er reint subjektivt. Personlig synes jeg en blokkfløytesolo er bedre enn "en normal progressive trance/house sang". Utfordringen er lett ifølge mine standarer, men kanskje vanskeligere med dine. Så dette er uansett en dum utfordring, fordi du alltid kan si at du ikke synes dette var godt nok, og på den måten sleppe å betale noe som helst. Bare min mening. Din er sikkert verdt mye mer... Endret 12. desember 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Selvsagt er det subjektivt Jeg skal legge ut en av mine egne sanger, og dette skal være "kravet" liksom. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Åkai, kanskje dette blir aktuelt. Er samarbeid med produsenter / "profesjonelle" lov? Selvsagt er det ikke det, som sagt : Dette gjelder KUN folk som aldri har likt denne musikken og hater den og sier den er simpel Ok, greit. Da antar jeg at jeg er ukvalifisert. Og sjansene for at noen faktisk får penger er omtrent ikke til stede. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 ...omtrent ikke til stede, men muligheten er der Lenke til kommentar
Psy Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Enig med fyren over.. Og hvordan skal man klare å lage ekstremt bra trance om man synes all trance er elendig? (som er forutsetning for å delta?) Musikk blir heller ikke nødvendigvis bedre om det er vanskeligere å lage. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Enig med fyren over.. Og hvordan skal man klare å lage ekstremt bra trance om man synes all trance er elendig? (som er forutsetning for å delta?) Musikk blir heller ikke nødvendigvis bedre om det er vanskeligere å lage. Som jeg nevnte, jeg legger ut en sample hvor det blir "kravet" for å lage det. Alt som er like godt regnes som godt nok. Jeg skal legge ut en progressive sample av en sang som jeg har laget selv som (for meg) ikke er så eeekstremt vanskelig lage. Det trenger ikke å være progressivt, det kan godt være uplifting eller vocal trance om det er ønskelig, men alle hører vel hva som er "proft-mekk" Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Ny konkurranse: Jeg vedder hele årslønnen min på at hvis det kommer inn noen låter så kommer jeg garantert til å synes de er bedre enn din "benchmark". Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Ny konkurranse: Jeg vedder hele årslønnen min på at hvis det kommer inn noen låter så kommer jeg garantert til å synes de er bedre enn din "benchmark". Om du liker den eller ikke driter jeg den fjerneste busken i Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg trur du skjønte det nå. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) blbl.. Endret 12. desember 2004 av apoxdigital Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg skjønte ikke noe av denne tråden jeg Skal folk som IKKE liker trance lage en trance sang til Harry potter filmen? Og hva var på den linken du ga? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg