donald D Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Etter my tull med pc min kom jeg til det stede hvor det var best å formatere hele greia og innstallere xp på nytt. Desverre fikk jeg ikke til å boote fra xp cd min. Selv om jeg hadde klart dette tidligere. Så jeg brukte 98 disk + de 6 xp diskene til å fikse problemet. Men når jeg var ferdig med installeringen var det noe som ikke stemte. Pc kunne ikke finne lyd korte, skjermkorte , nettverkskort etc . Så jeg gjor alt på nytt. Men uten noen form for hel. Så hvordan jeg skal fikse problemet. Finnes det en annen måte og installere xp på ? Går det annt å finne igjen den tapte hardwaren ? Takker på forhånd for alle glimrende svar Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Ok, du har en clean windows som ikke finner skjermkort og slikt? Kanskje du burde lastet ned drivere til skjermkort, nettverkskort osv fra nettet, og lagt inn disse..? Ikke sikkert XP finner alt til din hardware automatisk... Lenke til kommentar
donald D Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Må ha gjort årets tabbe. Har formatert to ganger fordi jeg har brukt feil hovedkortdriver Takk for svaret Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 God jul til deg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå