ostenxx Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Hallo der! Noen som har peiling på sykler? Jeg har planer om å bruke max 10000,- på ny sykkel. Vil gjerne ha en hybridsykkel, fordi jeg trenger en sykkel som dekker en rekke behov. Jeg skal flytte til Trondheim for å studere, derfor blir sykkel fremkomstmiddel nr 1 fremfor noe annet. Jeg kommer stort sett til å bruke den på asfalt, og vil sansynligvis bruke den en del til trening utover våren/sommeren. Den skal ikke brukes i terreng, men en del grusveier blir det nok. Har hørt at Marvil er kongen på haugen når det gjelder hybridsykler, men jeg vet ikke riktig. Har og sett på denne sykkelen fra Merida: http://www.merida.no/cparticle178430-26964a.html Som dere forstår er det noe i den gata jeg er interessert i å anskaffe meg. Håper noen har tips. Endret 11. desember 2004 av ostenXX Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Kan ikke si jeg er noen ekspert, men det jeg vil anbefale deg er å ikke kjøpe sykkel med en gang du kommer over et bra tilbud.. Du MÅ gå i flere butikker å sjekke, du kan spare tusenlapper.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Flere selgere jeg har snakket med oppigjennom mener Merida driver rimelig useriøst og at jeg derfor bør styre unna syklene dems. Dette er kun ting jeg har hørt, jeg har ikke prøvd andre Merida-sykler enn en gammel grønn en som hadde vært utsatt for 0 vedlikehold. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Jeg vil anbefale en slags mellomting mellom hybrid og terreng, med lock- out demper foran. Selv har jeg en nakamura platinum cross, svært fornøyd. Kosta 5 000 på intersport. Endret 18. desember 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
slettern Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 gå for den sykkelen du. jeg har hatt en merida maroon i 3år nå og det har ikke vært en eneste feil, eller noe har blitt ødelagt på den. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 de beste stiligste (etter min mening) er de gamle (syklene mor og far vokste opp med) de er mye bedre å sykle på og sinnsykt fete hvis du mekker litt på dem Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 De selger noen Biancho sykler på MX-sport, som vertfall jeg syns er rå tøffe. Kanskje litt syk farge (Turkis) men, syns dette passer ganske godt faktisk! Tror den koster 7000,- eller noe sånt. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Du kan like gjerne gå for en ren offroader med litt fine dekk (dette kan du også sette på selv!). Ta en titt på www.gtbicycles.no, der finner du både gt, schwinn pluss et par merker til. Hvis du skal bare bruke det som transportmiddel trenger du ikke bruke 10000, holder egentlig lenge med halvparten. Se om du finner noen bra tilbud på bruktmarkedet eller butikker som selger ut for å få innn vinterutstyr. Ellers har du www.hardrocx.no, familien har handlet 3 hardrocx oppgjennom tiden. 2 av dem er i bruk fremdeles. Hvis du kjøper Hardrocx får du mye utstyr for pengene, ramene er ikke like sterke som f.eks. gt (som jeg har selv) men til fremkomstmiddel er de mer en gode nok! Somk sagt har vi noen og de har blitt behandlet meget røft (terrengsykkling)! Men de virker fortsatt! Der er forøvrig Black Rock og Equilibrium som står i garasjen vår hvis du vil vite det. Noe du lurer på så kan du evt. send meg en PM Endret 28. desember 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Hallo der! Noen som har peiling på sykler? Jeg har planer om å bruke max 10000,- på ny sykkel. Vil gjerne ha en hybridsykkel, fordi jeg trenger en sykkel som dekker en rekke behov. Jeg skal flytte til Trondheim for å studere, derfor blir sykkel fremkomstmiddel nr 1 fremfor noe annet. Jeg kommer stort sett til å bruke den på asfalt, og vil sansynligvis bruke den en del til trening utover våren/sommeren. Den skal ikke brukes i terreng, men en del grusveier blir det nok. Har hørt at Marvil er kongen på haugen når det gjelder hybridsykler, men jeg vet ikke riktig. Har og sett på denne sykkelen fra Merida: http://www.merida.no/cparticle178430-26964a.html Som dere forstår er det noe i den gata jeg er interessert i å anskaffe meg. Håper noen har tips. Jeg syns den virka litt for hybrid for ditt bruk.. Jeg syns du bør gå for noe som er litt nærmere en fullkommen offroad sykkel. Merida Crossway 8800 er etter mitt syn et bedre valg for deg. Hele Crossway-serien vil jeg si treffer ditt bruksområde best... Da er det bare å velge om du vil bruke 3000 kr. eller 7000 kr... eller kanskje noe i mellom et sted... Endret 30. desember 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå