Torjus Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg er i kø nummer 1605. 1605 x 5 = 8025 Men det er jo ikke mange som bestillt 5 hver vel? Hvis alle bestiller max gjennomsnittlig 3.2 biletter hver så er jeg innen 5200. Tror dere jeg kommer med? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hadde ikke regna med det. Sorry mac! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Hadde ikke regna med det. Sorry mac! Får vente og se EDIT: Er det mange som pleier å selge billetter utenom? Er det stor sjangs får å få tak i billetter etter salget? Endret 11. desember 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Ta det med ro. Sjansen er stor for at du får billett med den plasseringen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hadde ikke regna med det. Sorry mac! Får vente og se EDIT: Er det mange som pleier å selge billetter utenom? Er det stor sjangs får å få tak i billetter etter salget? ikke kjøp utenom, dette er ulovlig, og man kan ikke selge en bilett, man kan bare sette deg som bruker, så hvis den som selger biletten ulovlig til deg så kan han bare ta den tilbake hvis han vil... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 ikke kjøp utenom, dette er ulovlig, og man kan ikke selge en bilett, man kan bare sette deg som bruker, så hvis den som selger biletten ulovlig til deg så kan han bare ta den tilbake hvis han vil... Svartebørs er lovlig i Norge, eneste problemet er hvis billetten er registrert på et navn. Da kan du få litt problemer med å bevise at du er den personen, og det kan være en smule ulovlig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) etter norsk lov ja... men hvem har sagt at partyticket har samme regler som den norske lov?? ved salg av biletter kan eieren av biletten miste alle sammen... edit: biletten har en eier, det er den som bestiller biletten og en bruker, det er den som kommer inn på biletten eieren kan endre bruker, ingen kan endre eier... Endret 11. desember 2004 av aklla Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Ok, det viste jeg ikke. Men jeg snakket med en på IRC og han hadde et godt point: (niru) det er nok mange som bestiller uten å hente/betale Det er jo sant.... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 er mulig jeg kan selge noen biletter til en eller to trengende her.... må finne litt mer ut om det regnes som svarte-børs først... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 er mulig jeg kan selge noen biletter til en eller to trengende her.... må finne litt mer ut om det regnes som svarte-børs først... Who gives a shit. Tg får pengene, duden plassen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Totalt feilplassert. gamer.no/spill->LAN-parties. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg