tigergutten Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Har bestemt meg for å kjøpe JVC GR-D32 på Komplett, men er usikker på to ting; -følger det firewire kabel med? Dessuten skal jeg kjøpe meg et firewire kort i samme slengen (slik at jeg kan koble til data`en), men er usikker på om det er 4 eller 6 pins både på kortet og på kameraet. Firewirekortet Var inne på jvc.no og forsøkte å se på bildene hva som passet, men var vanskelig å se. Passer denne kabelen i både kameraet og kortet? Takker for svar Lenke til kommentar
Michael JVC Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hei Det følger ikke med firewire kabel på dette kamera, men kjøper du feks Pinnacle pakker med software og pc kort , får du som regel dette med. Det er 4 pins inn på kamera. Normalt sett er det 6 pins på firewirekort til stasjonære pcèr, og da tror jeg du skal bruke en 4pins til 6pins kabel. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Tusen takk for hjelpen Michael Lenke til kommentar
Michael JVC Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Bare hyggelig du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå