qvestus Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 For at MP3 spilleren min skal sortere MP3 filene mine etter artist, title, genere osv. så må filen ha "tag". Men selv om filen har "tag" så er det ikke alltid MP3 spilleren min klarer å sortere de, det gjelder ikke alle filene, men de fleste. Akkurat som om den ikke klarer å lese "tag'n" Jeg har i tillegg lagt til tagsene på nytt på alle MP3 filene, så det skal jo funke !!! Noen som har forslag til hva det kan være for noe som er galt, eller en løsning på problemet ? Håper noen skjønner hva jeg mener... [ Denne Melding var redigert av: qvestus på 2002-06-03 15:39 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Er ikke sikker på om jeg forstår deg helt korrekt. Legg ut en skjermdump, så blir det kanskje litt lettere. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 kan det være at den krever ID3v1, mens du gir dem ID3v2? Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Den får begge delene ! Men kan det ha noe å gjøre med at før jeg har lastet ned sangene så har folk laget tags med andre programmer ? Kanskje jeg skal prøve med bare ID3v2 eller ID3v1... Jeg har en Creative NOMAD Jukebox3 [ Denne Melding var redigert av: qvestus på 2002-06-03 22:21 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå