Gå til innhold

Logitech z-5500, julegave?


Anbefalte innlegg

Klarte ikke vente på nettbutikkene, sleit meg til Expert å kjøpte settet der. Skjønner godt hvorfor alle er så glad i z-680 nå! Dette som er oppfølgeren regner jeg med er enda bedre(?), man uansett så låter det vanvittig mye bedre enn mitt gammle 4.1 (skulle bare mangle til 3 lapper mere :) ) Sitter ikke her og angrer i allefall, helt knall lyd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dell er litt kjipere enn andre nettbutikker.. Bestillte for 2-3 dager siden, men jeg kan fortsatt ikke søke på bestillingsnummeret (tar iflg dell 3 dager å oppdatere dette :roll: ), så leveringsdato er til de grader fullstendig ukjent for meg.

 

Microplex hadde til sammenligning fått varene pakket og levert på sitt lokale postkontor allerede kl 14 neste dag !

 

I jula blir det oppgraderingsfest av lyd/vifter/nettverk hehe

Lenke til kommentar
Har tenkt til å kjøpe det settet jeg også, men hvor lange er høyttaler kablene? Evt. går det vel ann å åpne høyttalerene og sette på nye ledninger(lodde?).

 

Blir ikke helt billig jul her heller, skal kjøpe projector og z-5500 tenker jeg :dribble: .

Prosjektor kunne jeg også tenkt meg, men der må jeg sette streken.

 

OT: Hvilken prosjektor har du i tankene?

Lenke til kommentar
Har tenkt til å kjøpe det settet jeg også, men hvor lange er høyttaler kablene? Evt. går det vel ann å åpne høyttalerene og sette på nye ledninger(lodde?).

 

Blir ikke helt billig jul her heller, skal kjøpe projector og z-5500 tenker jeg  :dribble: .

Prosjektor kunne jeg også tenkt meg, men der må jeg sette streken.

 

OT: Hvilken prosjektor har du i tankene?

Sitter og sikler på BenQ PE5120. Det hadde ikke vært noe vanskelig valg å kjøpe projector om man ikke måtte bytte disse fordømte pærene etter 2000 timers bruk, det er jo faktisk de som gjør det dyrt å bruke projectoren.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor lange kablene på anlegget er?

7.5 meter på hver høyttaler tror jeg at jeg leste i en review et sted.

 

Netshop har fått inn høyttalerne på lager nå. 11 igjen i skrivende stund. Var 20+ for et par dager siden ;)

 

Løp å kjøp. Det har iallefall jeg gjort, og jeg gleder meg noe hinsides!

 

EDIT: Koster 2795kr hos netshop :thumbup:

Endret av Naits
Lenke til kommentar

Ringte Dell og kom til telefonsvarer, varen min var "i produksjon" - hvordan har det seg da at de pr. brev har bekreftet antatt levering på julaften? Kan virke som de bare beregner 10 dager på alt, og flotter seg litt med å sende ut brev... Geeez :thumbdown:

 

Ringte Dell på nytt og snakket nå med en person i 20 minutter, fikk da vite at de ikke hadde varene på lager men forventet dette i uke2! Norske butikker har jo dette på lager allerede, så da blir Dell både tregere og dyrere. Fikk heldigvis avbestillt, så da får jeg ta turen over til mpx/psdata/komplett

Lenke til kommentar

Ikke velg MPX! Jeg bestilte derfra for noen uker siden og jeg fikk pakken i dag.. (måtte selvsakt ringe) De sa at de hadde pakken på lager, jeg besilte og fikk ikke noen faktura eller pakkesporings nr. Den ble aldri sendt, så jeg ringte og klagde :thumbdown: De sa at dem fikk dem inn den 28 og da jeg ringte var det den 26. Fikk ikke noe beskjed med mail eller tlf. det tok 2uker for at jeg skulle få det anlegget i posten, i dag fikk jeg lapp i postkassa.. Ville valgt komplett.no,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...