Debauchery Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Skulle gjerne hatt kameraet, men routeren er ubrukelig for meg Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Dette var jo skikkelig billig (-500kr!), men tror jeg skal vente til WL-500GX kommer. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Skulle gjerne hatt kameraet, men routeren er ubrukelig for meg selv skulle jeg gjerne hatt routeren, men kameraet er helt ubrukelig for meg da jeg allerede har et klin likt et fra før. Edit: BILLIG BILLIG Endret 12. desember 2004 av [ReXoR] Lenke til kommentar
svas Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Kan man også bruke denne som trådløst ADSL-modem? Får ADSL rett over nyttår, men det følger ikke med trådløst modem, bare med tråd. Har selv en Centrino-PC. Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 snasent tilbud! skal sove på det til i morgen. ps. sjekk ut siggen Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Kan man også bruke denne som trådløst ADSL-modem? Får ADSL rett over nyttår, men det følger ikke med trådløst modem, bare med tråd. Har selv en Centrino-PC. ADSL-modemet plugger du til WAN-porten på denne routeren. Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hva er greia og ha webkamera og wlan router bundla isammen....skjønner ikke det jeg ?....burde ha vært hver for seg. kvitte seg med overflødig lager ? det er jo 2 helt forskjellige ting... har litt lyst på webkamra....men har snart hubber og routere nokk til og lage egen tg :D Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hva er greia og ha webkamera og wlan router bundla isammen....skjønner ikke det jeg ?....burde ha vært hver for seg. kvitte seg med overflødig lager ? det er jo 2 helt forskjellige ting... har litt lyst på webkamra....men har snart hubber og routere nokk til og lage egen tg :D Du kan plugge web-cammet til ruteren Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Kan en plugge WAN porten rett til et annet nettverk med DHCP og egen Inet gateway for så å få tildelt IP til pc m/WLAN fra den DHCP serveren? EDIT: Mer utfyllende spm... Endret 12. desember 2004 av Spinner109 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Her er Psdata sitt tilbud . http://www.psdata.no/ps.asp?it=107431&jul=yepp En smule off topic da. Greit tilbud, men jeg rekner med at interresen er begrenset:) Lenke til kommentar
delfin Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Kan en plugge WAN porten rett til et annet nettverk med DHCP og egen Inet gateway for så å få tildelt IP til pc m/WLAN fra den DHCP serveren? EDIT: Mer utfyllende spm... Du kan koble den til med LAN, ikke WAN. Det vil si krysset TP mellom LAN 1 og LAN 2 (eksisterende og trådløs). De fleste WLAN routere har imidlertid autosense på krysset/ukrysset og da kan du velge. Du tenker altså på å bruke denne som AP? En annen ting.. jeg har trådløst nettverk fra før, men vil gjerne ha nettverk på Xbox'en .. vil denne fungere til det? Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Her er Psdata sitt tilbud . http://www.psdata.no/ps.asp?it=107431&jul=yepp En smule off topic da. Greit tilbud, men jeg rekner med at interresen er begrenset:) er det ikke det et sinnsykt tilbud? 13.000,- for en WXGA-prosjektor? i prisguiden var det alt fra 18 til 23 tusen for den. lurer på om jeg skal slå til. det er vel ikkenoe ghosting med prosjektor? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jøss, det var jo et utrolig tilbud, halv pris for begge varene. Får sove på det, dag 9-tilbudet gjorde merkbart innhogg i lommeboka. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Kan en plugge WAN porten rett til et annet nettverk med DHCP og egen Inet gateway for så å få tildelt IP til pc m/WLAN fra den DHCP serveren? Denne kan gjøres i ap-modus. Da er alle lan-portene samt wan-porten og wlan bridget sammen og dhcp deaktivert. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Genialt tilbud! Hadde tenkt å kjøpe denne routeren i tillegg, og kameraet jeg har nå er ikke akkurat "top-notch" Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg kjøpte slik router for halvannet år siden, og kameraet har jeg vel hatt i 10-11 måneder. Betalte nesten like mye for kameraet alene. Tatt i betraktning at begge varene er glimrende produkter (Asus`en også, etterhvert som decent firmware er blitt utviklet) er det bare en ting å si; slå til! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Passa ganske bra for meg og... Håper ikke bruttern eller noen leser forumet, men kameraet er julegaven til han. Og siden jeg gikk glipp av den forrige tilbudet, så benytter jeg meg av denne! Trådløse routeren min funker heller dårlig med Battle.net, derfor er det på tide med en ny, før WoW kommer. Jeg helsikkes firewallen funker så bra at den blokker ALL trafikk fra b.net nesten. Og en trådløs router til 150kr er ikke ille... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg har nå koplet på 2 pcer i nettverk via ADSL modem m router funksjon---->Switch---->PC1 og PC2. Den tredje pcen står i en annen etasje, så jeg lurer på om jeg kan koble den trådløse Asus routeren inn i switchen, og kjøpe trådløst nettverkskort på PC3. Da blir det slik: ADSL modem---->Switch----->PC1(koblet i switchen alene)------>trådløse routeren(koblet i switchen)----->PC2 og PC3. Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 wow. det var biligt. Dumt jeg alerede har begge deler Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Den tredje pcen står i en annen etasje, så jeg lurer på om jeg kan koble den trådløse Asus routeren inn i switchen, og kjøpe trådløst nettverkskort på PC3. Det vil fungere helt fint. Bare å sette den i AP(aksesspunkt)-modus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå