Winydancer Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hva skjer viss jeg kjører det? Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Du defragmenterer disken, vet ikke heilt vitsen med det men Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Du defragmenterer disken, vet ikke heilt vitsen med det men hehe kødda du elle? forsto liksom det, men jeg mente, ka skjer? ka e vitsen?? Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Tror det er slik : Etter en tids bruk av harddisken har innholdet blitt lagret,slettet og lest opptil flere ganger. Det har blitt opphold og rot på harddisk, noe man ikke ser, men som man regel merker, dvs at maskinen jobber mye mere og at det tar lengre tid å hente info og lign. Man kan sammeligne det med en "løvrake" der enkelte av tennene er borte. Ved å samle innholdet eller "raketennene", så blir det mye mere raskere og effektivere. Det kan sikkert forklares på andre måter, men dette er mitt bidrag. Ha en god natt Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Tror det er slik : Etter en tids bruk av harddisken har innholdet blitt lagret,slettet og lest opptil flere ganger. Det har blitt opphold og rot på harddisk, noe man ikke ser, men som man regel merker, dvs at maskinen jobber mye mere og at det tar lengre tid å hente info og lign. Man kan sammeligne det med en "løvrake" der enkelte av tennene er borte. Ved å samle innholdet eller "raketennene", så blir det mye mere raskere og effektivere. Det kan sikkert forklares på andre måter, men dette er mitt bidrag. Ha en god natt Okaj, takker Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Dårlig topic, feilpost, samt generelt dårlig forklaring av hva du søker stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg