- mOtz^ - Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Selv om jeg finner alle på nettverket, er det noen jeg trenger ett passord til for å komme inn på maskinen. Den som eier pcen vet ikke om noe brukernavn eller passord, og heller ikke om at han har satt på noe slikt. trenger brukernavn og passord, men vil egentlig ikke ha det slik...mener det er en instilling. takk for svar! Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 prøv: guest guest eller gjest gjest Vist ikke.. be han/hun aktivere gjeste kontoen Dette kan gjøres ved og høyre klikke på min My computer--> Manage --> Local users and groups --> users --> høyre klikk på guest og ta vekk "Account is disabled" Lenke til kommentar
brusboks Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 kjør veiviseren for hjemmenettverk. Finnes ved å høyreklikke på mine nettverksteder - egenskaper. står i menyen til venstre (gjelder for win xp) Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 kan hende at fildeling ikke er aktivert hos den maskinen du prøver å komme in på.. det du kan gjøre er å høyreklikke på en tilfeldig mappe på den maskinen, velg deling og sikkerhet, og klikk på aktiver fildeling elns. så skal det funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå