Poby Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg får penger av sjefen til å kjøpe meg PDA-så da må jeg jo det! Skal ha best og råest...Jeg sjekket litt tidligere i år, og syntes Toshibas e805 så bra ut, men nå er det jo mange som har VGA-skjerm. Noen tips eller bra linker hvor slikt diskuteres? Det eneste jeg er sikker på er at det ikke er så viktig med SIM-kort-støtte på den. Thx, Poby Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Må vel nesten bli en av disse to: Qtek 9090 (Med sim-kort støttte da) HP Ipaq HX4700 (Den kraftigste jeg fant i farten!) Endret 12. desember 2004 av tøbbi Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Pocket LOOX 720 VGA + WLAN +BT + USB hoast controller Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Qtek9090 er definitivt å anbefale. -trekkut tastatur med små knapper men med forhøyning på hver knapp så du treffer dem lettere. -WiFi, Blåtann, Veldig bra skjerm. (den beste eg har vært borti. lik min Qtek2020), telefon, kamera, plenty med minne osv osv osv... men.. var eg på jakt etter den beste PDAen idag ville eg venta te Qtek kommer ut med ny modell med støtte for 3G nettet og bedre kamera og muligens enda bedre skjerm om mulig. Internet på "gammelt" gsm nett går ubrukelig tregt Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Qtek 9090. Den har nesten alt. Vet ikke spesifikasjoner og sånnt, men den har kamera, stort minne, minnekort, tastatur... Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Dell Axim X50:-) herlig sak. Lenke til kommentar
stigh Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Sjekk websidene til firstloox.org http://www.firstloox.org/VGAppc.htm De har en god oversikt over de forskjellige vga-pda'er som finnes. Jeg har selv en ipaq4700 som jeg er meget fornøyd med. Jeg tror ikke det er mulig å kjøpe toshiba i norge. Ellers ville jeg anbefale fujitsu-siemens pocketloox 720. Den har godt batteri og er kompakt. Men ipaq'en har størst batteri og muligens best skjerm. Jeg ville ikke anbefale en pda som har 240x320 pixler. Det gir for lite informasjon på skjermen (tekst), synes jeg. Har tidligere brukt en ipaq3660 med slik skjerm, men gav det opp. Qtek bruker 240x320-skjerm. Et annet alternativ er palm t3 eller t5. De har skjermer som gir 320x480 pixler, men t3 har et tvilsomt batteri. Du kan også sjekke www.brighthand.com Lenke til kommentar
MC60 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 enig med de fleste.... Qtek 9090 er virkelig og anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå