Gå til innhold

Ditt første pc-spill...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det aller første må nok ha vært enten tetris til game boy pocket eller supermario land ( til gameboyen det også ) også var det supermario 64 eller noe til nintendo 64. trur det første var tetris

 

Edit: hahehae dumme meg. leste ikke at det sto første PC spill. jaja

Det første pc spillet var vel ski jump ellerno. hadde liksom ikke så mange pc spill før.

Endret av Gohan
Lenke til kommentar

Det første spillet jeg kjøpte var Age Of Empires Gold Edition, ja det første..

 

Første jeg spilte var vel et spill med en orm som het Guttorm på Mac'en til fattern... Og et spill som het rommet med det rare i.. Når vi fikk pc fulgte det med Battlezone (ikke det med grønne streker, men et med "3d" grafikk :p

 

Kjøpte AOE etter å ha spilt demo'n veeeeeldig lenge. På en av savene hadde jeg hugga ned alle trærne på brettet.... Lite å gjøre? Neida :blush:

 

Jaja.. Det var gode tider det :love:

Lenke til kommentar

Mitt første pc-spill var (tro det eller ei) Snake... Så fulgte civilization 1...

 

Mulig det er litt off topic men er det noe nsom husker et lite gratis spill som fulgte med pcworld eller teknoe(?) eller noe som het noe sånt som MOM - the mother of all strategy games...

De gikk ut på å (you guessed it) erobre verden...

Elendig grafikk og enkel AI menfy pokker å mange timer med underholdning.

Fy søren det er lenge siden jeg har spillt... Det er vel ikke noen der ute som har det vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...