nd4spd Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Det første spillet jeg spilte, var Indiana Jones and The Fate of Atlantis Endret 13. desember 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Haha. Husker Test Drive 3 ja... Det var konge. Nibbles ble også spillt. Husker TD3, Stunts og et bilspill til ble mye brukt. Hmm... Det spillet var der man hadde en garasje der man bygde opp biler. Så for man til den lokale cafeen og avtalte gaterace. Kunne kjøre pinkslips og alt. Arg! Kommer ikke på hva det heter.... Edit: Også Outrun self... Sorry mac, trur du tar feil Er veldig sikker på at du mener HotRod, der du kjøpte bil via en avis, trimma i garasjen og dro på cafe. Prøvde å google etter bilde, men fant ikke noe... Men det spillet digga jeg ! Husker også at mutter ble sur da jeg satt 4 timer forran pc'en for å runde Space Quest 4 Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Første spillet jeg eide var Red Alert. Fy faen så fett det var den gangen. satt i _mange_ timer med det ja. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 WarCraft 1... steike, det var tider det. Daboo! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Tror det het Shadow Warrior. "You dont mess with Lo Wang" eller noe sånt. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Age of empires 2 Lenke til kommentar
Z_AGo Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hvis jeg ikke husker helt feil så var d første spillet jeg eide i var "Raptor" konge spill d ass! minnes d fortsatt... savner d Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 ski or die og prince of persia 2d ^^ Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Fyrste orginalspelet eg hadde var vell "Alone in the Dark 2" på 12 disketter og "liksom 1930-tallet avis" med i boksa. Fyrste PC spelet kan eg ikkje komme på eingong. Mulig det var Ducktales eller Civilization elller noke slikt. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Samle-pakke med: Sim City 2000 Civilization II Settlers II Mvh Birger Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Winter. Har hatt det så lenge jeg kan huske, var egentlig pappa sitt. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Lemmings eller Commander Keen. Husker ikke hvilket jeg fikk først Lenke til kommentar
Junior19 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Technocop og Rocket Ranger til Amiga. Første PC-spel er eg langt fra sikker på, men det kan ha vore Tie Fighter eller Pirates! Gold. Det var i 1994 i alle fall. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Duke Nukem og som tiligere nevnt: Hot-rod :cry: savner den tiden forferdelig Edit: + Catacombs noen som har spilt det, genialt spill. Lotus var jeg ogsa hekta i. Maa ikke glemme commander Keen. Prince of Persia husker jeg og, syntes det var saa blodig, spesielt naar man ble delt i to med "kappsaga" som vi kalte den. hadde ganske mange spill paa den forste maskina mi. Det var tider det, gylne tider........ Endret 17. desember 2004 av Larzemannen Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Er det det spiller der du kjører nedover en bakke og hopper så kommer det et slags monster å spiser deg? I tilfelle så si ifra. Nei. Det heter bare Ski. Lurer på om det fulgte med Windows 3.11... Det første spillet jeg eide var Rainbow Island (c64) Feil! Det het "Skifree"! Det eide! Kan for øvrig lastes ned nå også. Endret 17. desember 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Første PC-SPILL må være Midtown Madness 2 Men ellers så spilte jeg vel litt supermario på supernintendo før pcen kom i hus Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 mitt første pc spill ? må ha vært worms 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå