sofarot Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Keen! alle i Keen serien! Lenke til kommentar
Bugbox Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Commander keen..1-6!spillte det igjen for en stund siden :!: Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Wh1te: Gikk "Ski or die" ut på å kjøre på ski ned en bakke så fort som mulig og deretter kom et monster og spiste deg? Det trenger ikke spise deg, du trykker bare på en knapp så kjører du fortere Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hellbender fra Microsoft Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Wh1te: Gikk "Ski or die" ut på å kjøre på ski ned en bakke så fort som mulig og deretter kom et monster og spiste deg? Det trenger ikke spise deg, du trykker bare på en knapp så kjører du fortere Jajaja! Har du det spillet enda? Er veldig interessert i å prøve igjen Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 husker ikke helt men det var nok ett av disse: Doom, Wolf3d, Vinter Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Første spillet som jeg eide var nok normalty... Det første jeg spilte var enten DooM eller wolfenstien 3d på pcen til broren min Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Må bli Starcraft som jeg kjøpte i 1997. Hadde en crack verson på pcn fra 1996, men jeg presterte å slette det med et uhell for å frigjøre plass på min 500 Mb hardisk med win 95... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 første jeg kjøpte var worms pluss eller.no... Klarte selvfølgelig å kjøpe Expension pack før selve spillet med alle sparepengene mine. Etter 3mnd hadde jeg endelig råd til å kjøpe "base-pack" var jo tross alt 9 år gammal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Wh1te: Gikk "Ski or die" ut på å kjøre på ski ned en bakke så fort som mulig og deretter kom et monster og spiste deg? Det trenger ikke spise deg, du trykker bare på en knapp så kjører du fortere Jajaja! Har du det spillet enda? Er veldig interessert i å prøve igjen Hadde vært kult om noen hadde det ja! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Første spillene (bundlet med Commodore 486 sx/25) var Civilization, Mantis Experimental Fighter, Where in the world is Carmen Sandiego, samt Battle Chess. Førstnevnte var definitivt det som ble mest spilt. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Oh, de to første spillene jeg spillte var Outrun og Wintergames. KVALITET! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Wh1te: Gikk "Ski or die" ut på å kjøre på ski ned en bakke så fort som mulig og deretter kom et monster og spiste deg? Det trenger ikke spise deg, du trykker bare på en knapp så kjører du fortere Jajaja! Har du det spillet enda? Er veldig interessert i å prøve igjen Hvis spillet skal se slik ut (se vedlegg) så har jeg det. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Wh1te: Gikk "Ski or die" ut på å kjøre på ski ned en bakke så fort som mulig og deretter kom et monster og spiste deg? Det trenger ikke spise deg, du trykker bare på en knapp så kjører du fortere Jajaja! Har du det spillet enda? Er veldig interessert i å prøve igjen Hvis spillet skal se slik ut (se vedlegg) så har jeg det. *minnene strømmer på* Upload, UPLOAD!!! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Første jeg spilte var load runner til mac 2 KONGE! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Mitt første PC spill var vel ett spill som var basert eller lignet på filmen "The lawnmower man" som eg ikke husker navn på. Så var det quarantine , cyberia osv.... Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hadde jo masse spill til min commodore 64, eller vår da siden det var min og brutterns. Så hadde selvfølgelig bare de priviligerte diskettstasjon (den var dyr) mens resten av oss hadde en slik: Det var egentlig ganske greit, det var mulig å kopiere kassettene på en vanlig dobbeldekker på stereoanlegget (Men ikke så mange som hadde dobbelkassettspiller heller da Av spill hadde vi de fleste "games" spillene, world games, winter games og summer games og sex games Det var stort for en 7-8 åring på den tida! Så kunne man kjøpe slike samlinger med 100-200 spill på en stor plate med kassetter, og det var en helvete å få de til å virke. Tror faktisk vi enda har den gamle commodoren på loftet hjemme. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Civilization 1 det spillet er digg enda, noen som vet av hvor man kan skaffe det? kan det kjøpes? eller er det lovelig å laste d ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå