Gå til innhold

Ditt første pc-spill...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet hvilket spill du mener, men Ski or Die er et annet spill. Her er det mange forskjellige øvelser som du kan utføre. Akrobatikkhopp, snøballkasting, kjøre på baderinger ned et fjell, off-piste og snowboard. Si fra hvis du kommer på navnet til det andre spillet da!

HAH, herregud so mange timer jeg har spillt det på den gamle pcen til fader når jeg var mindre. Tror det var det første spillet jeg hadde til PC.

Lenke til kommentar
Er det det spiller der du kjører nedover en bakke og hopper så kommer det et slags monster å spiser deg? I tilfelle så si ifra.

Nei. Det heter bare Ski. Lurer på om det fulgte med Windows 3.11...

 

Det første spillet jeg eide var Rainbow Island (c64)

Det var ett av mine først også... og så ett spill vor du fløy ett apache- helikopter for å redde nakne mennesker i en ørken.... og seff doom og monkey island.... :thumbup:

Lenke til kommentar

Grand Prix :w00t: (har overført det til min PC også :p )

 

 

Wh1te: Gikk "Ski or die" ut på å kjøre på ski ned en bakke så fort som mulig og deretter kom et monster og spiste deg? Har det på PC'en nå, tilhører originalt en Pentium 66MHz med Win3.11 for WG :p

 

Har forøvrig mange gamle spill på min PC nå (kjører noen av dem i DosBox):

Spot's Adventure (aldri greid å runde det :) , PacMan, GrandPrix, Pipe Dream, SkiFree (er det samme om Ski or Die?), JezzBall, Tetris (orginal :dribble: ), F15 Strike Eagle II, Flight Simulator 4, Lion King, Major Stryker (demo, men jeg har lyst til å prøve å sende inn registreringskjema for fullversjon :p ), PacMan (demo det også, men skal prøve å sende inn skjema der óg :p ) og Shooting Gallery.

 

 

Jeg tror pappa kasserte maskinen med alle disse digge spillene og mange flere for et halvt år siden. :(

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...