Dotten Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Kan godt være det er en lignende tråd der ute, men la gå, eg prøver uansett. Det første pc spillet som du eide Mitt første spill var Space Quest 3 som jeg fikk til jul på 80 tallet på vår commodore 30 pc til 25k... Ingenting slår de gode gamle adventure spillene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Ski or Die Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) De aller første PC-spillene jeg kan huske å ha spilt, bortsett fra RattleSnake og sånn da, må ha vært Grand Prix og Falcon 3.0. Tror Aces over Europe kom litt senere, men det ble noen timer med det også. -Zlatzman Edit: Kan nevne at både Falcon 3.0 og Grand Prix kom ut i 1991. Grand Prix er laget av Geoff Crammond som senere har laget en del flere spill i serien. Endret 11. desember 2004 av ZLatzman Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det første spillet jeg spillte var Lotus 3, i 1993. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Ski or Die Hehe, det spillet hadde jeg helt glemt. Må se om jeg får fatt i det på nett Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det gamlaste Prince of Percia i 2D Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Lion King og Aladdin. Fikk dem samtidig. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Lion King og Aladdin. Fikk dem samtidig. Lion King lenge siden jeg prøvde det gitt. Finne frem diskettene kanskje? Problemet er passordsjekken, men det finnes sikkert en liste over dem på nettet. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 oj... Det husker jeg faktisk ikke... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Aladdin og Prince of Persia er to av de kuleste spillene gjennom tidene. Aladdin Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 mitt første dataspill var: sunes party!!! skulle arrangere fest Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 fikk ikke pc hjemme med det første så det første dataspillet var Battlezone. det er seriøst fett fotrsatt. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Mario Bros. på Nintento. Men på pc var det enten Doom eller et helikopter spill som het Tomahawk tror jeg... Husker jeg og noen venner lekte at pc-rommet var helikopteret, og så tok vi sånn underlag fra solsenger og brukte det som fallskjermer, så hoppte alle ut av rommet. Jeg prøvde sinnsykt hardt å få det til å bli skummelt å hoppe utfor den dørterskelen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Ski or Die Hehe, det spillet hadde jeg helt glemt. Må se om jeg får fatt i det på nett Er det det spiller der du kjører nedover en bakke og hopper så kommer det et slags monster å spiser deg? I tilfelle så si ifra. Husker jeg spilte det når jeg var 5 år å ble redd hver gang det kom! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg vet hvilket spill du mener, men Ski or Die er et annet spill. Her er det mange forskjellige øvelser som du kan utføre. Akrobatikkhopp, snøballkasting, kjøre på baderinger ned et fjell, off-piste og snowboard. Si fra hvis du kommer på navnet til det andre spillet da! Lenke til kommentar
gotark Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Er det det spiller der du kjører nedover en bakke og hopper så kommer det et slags monster å spiser deg? I tilfelle så si ifra. Nei. Det heter bare Ski. Lurer på om det fulgte med Windows 3.11... Det første spillet jeg eide var Rainbow Island (c64) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Nååå huske jeg det.. Othello ( omg whatever ) på en gammel 286/386! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Er det det spiller der du kjører nedover en bakke og hopper så kommer det et slags monster å spiser deg? I tilfelle så si ifra. Husker jeg spilte det når jeg var 5 år å ble redd hver gang det kom! det er i såfall det første jeg spillte (også var det det skummle spillet som het cdrom ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå