Sink Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 start 3dmark og ta av kjølern Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ok dette forumet er imot piratkopiering og nedlasting. Mens det og svindle hw produsenter er helt ok? Nå skal ikke jeg være moralens vokter men men.... Lenke til kommentar
audhage Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ok dette forumet er imot piratkopiering og nedlasting. Mens det og svindle hw produsenter er helt ok? Nå skal ikke jeg være moralens vokter men men.... Støtter deg! Det er ikke riktig vet du. Svindle de vi faktisk elsker (ikke misforstå meg ) Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Tja, å brekke det kan vel være gøy? Nei, seriøst... Prøv heller å snylte en eller annen idiot på QXL... Mer lønnsomt Helt enig...Snylt idiota... Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Du burde ikke ødelegge det, du kan ha det i reserve i tilfelle et framtidig skjermkort ryker.. Tor Erik? Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 For å så sende det inn å klage til produsent? Nei for å få en grunn til å kjøpe meg et nytt.... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Bruk en kniv og kapp av en liten sensor ellerno. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Stormlighter i kontakten hvor du stapper skjermen inn Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 putt den i vann, skru den på og la den ligge å tørke en stund, da er det ikke sikkert de ser det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå