Gå til innhold

Hvordan ødelegge et skjermkort?


Dracon il'Vec

Anbefalte innlegg

Om du klarer å tenke litt (har skrevet dette før i denne posten tror jeg) er det ikke bare lite lurt å selge noe til overpris til noen som har adressen din, der er direkte idiotisk. Du vet sikkert hvordan du reagerer selv om du blir lurt, ja selv for 50kr, ingen mennesker liker å bli lurt, så å oppfordre til dette er ikke mindre lurt.

 

Selve tanken på å utnytte at noen ikke har greie på data er også kjempe :thumbup:

 

Stå på

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Poppe

Lenge siden du har vært inne på Qxl skjønner jeg...

Fikk 1000 kr for et sånt kort engang og det er vel nesten 3 år siden nå..

 

Du må da skjønne at det var en spøk, og ikke alvorlig ment fra min side :D

Ok da,men det er noen som tror at de kan få så mye for delene sine på Qxl,så jeg beklager at jeg trudde du var en av de..

Lenke til kommentar

Tror dette kvalifiserer til årets mest idiotiske post sålangt... :nei:

 

Du er jo tydligvis ikke gammel nok til å styre pengene selv, ettersom du må "ha en grunn til å kjøpe nytt"...

 

Foreslår at du tar den hammeren å knuser maskina. Og heler begynner å sparke fotball....

 

Og til alle andre:

 

Trenger vi slike poster? Etter min mening er dette typiske poster som trekker ned kvaliteten på forumet.

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar

hvis du liker å skryte så HA bare vent til jeg får mitt XT PE kort :dribble: Nei da får det men liker ikke skryting :D

 

 

For deg som skal fucke med kortet så synes jeg det er helt usmakelig ... Hvis du absolutt må ha nytt kort så får du faen meg jobbe litt å kjøpe nytt i stedet for å utnytte garantien på noe som du selv ødelegger ...... :no:

 

Edit : Steng tråden ? Det er vel nesten ``ulovlig`` å klokke kortet til det sprekker også ta det på garantien :hmm:

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
hvis du liker å skryte så HA bare vent til jeg får mitt XT PE kort :dribble: Nei da får det men liker ikke skryting :D

 

 

For deg som skal fucke med kortet så synes jeg det er helt usmakelig ... Hvis du absolutt må ha nytt kort så får du faen meg jobbe litt å kjøpe nytt i stedet for å utnytte garantien på noe som du selv ødelegger ...... :no:

 

Edit : Steng tråden ? Det er vel nesten ``ulovlig`` å klokke kortet til det sprekker også ta det på garantien :hmm:

kan da skryte litt og si jeg tar dere begge :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...