Gå til innhold

Hvordan ødelegge et skjermkort?


Dracon il'Vec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du absolutt vil ødelegge det klokk det til himmelen og forbi. Men det er en teit ting å gjøre (moralskt) selg det på QXL for 1000kr. istedet ;)

Lenge siden du har vært inne på Qxl skjønner jeg...

Fikk 1000 kr for et sånt kort engang og det er vel nesten 3 år siden nå..

Lenke til kommentar
Jeg har et Riva TNT liggende. Kan sikkert få 500 for det på QXL, da kan ditt kort lett komme opp i det dobbelte. :yes:

Kan garantere deg at du ikke får 200 kr for det kortet på Qxl..

Men jeg tror han kan få mellom 300 og 400 for sitt Ti kort.

Og det er det verdt,det yter jo bedre enn et 5200 kort.

Lenke til kommentar

forsøker du å ødelegge det fysisk så tror jeg at andre ting som hovedkort står i fare for å ryke med i samme slengen

 

enten tar du vare på kortet eller så selger du det

 

du bør være voksen nok til enten å spare opp penger til et nytt kort eller så får du komme med gode argumenter ovenfor dine foreldre som kan sponse et nytt

Lenke til kommentar

Om dere leser hele posten, kan dere spare dere for å avsløre taknegangen deres + mye tid :thumbup:

 

Meininga var å få en grunn til å kjøpe meg et nytt kort... hadde en GeForce 3 ti200

 

Tydlig at han bare ønsker å ha litt moro med det (når jeg nå ser at han har 6800le på pcen, er det mulig han dro en spansk en foresten)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Jeg har et Riva TNT liggende. Kan sikkert få 500 for det på QXL, da kan ditt kort lett komme opp i det dobbelte.  :yes:

Kan garantere deg at du ikke får 200 kr for det kortet på Qxl..

Men jeg tror han kan få mellom 300 og 400 for sitt Ti kort.

Og det er det verdt,det yter jo bedre enn et 5200 kort.

Tuller da :roll:

 

Å gi kortet til noen som trenger det høres ut som en veldig god ide. Donerte bort mitt forrige Socket A system til noen som trengte det, istedenfor å prøve å skvise ut penger av noen gjennom QXL. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...