Zeph Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Selg\gje kortet vekk til ein kjent som kan få bruk for det og kjøp eit nytt kort. Du er 16 år, og bør vel kunne bestemme sjølv om du vil ha nytt skjermkort eller ei Du har forresten bursdag 1 dag før meg! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Tja, å brekke det kan vel være gøy? Nei, seriøst... Prøv heller å snylte en eller annen idiot på QXL... Mer lønnsomt Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg har et Riva TNT liggende. Kan sikkert få 500 for det på QXL, da kan ditt kort lett komme opp i det dobbelte. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Vet ikke helt hva som er mest umoralsk, snylte på andre mennesker bare fordi de ikke har samme HW kunskap som oss nerder eller snylte på et multi-million selskap. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Dracon il'Vec hvis du skal ødelegge ditt 64mb kort så er det bare å si i fra så kommer jeg bortover hehe men ditt nye 6800le skal du vel ikke ødelegge ? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Of foreslå og lure en som har adressen din (qxl salg) er lurt, veldig lurt. Får så å få trulser på tlf-mail å i værste fall en omgang juling, lurt. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hvis du ikke vil ta sjansen på å få bank av noen som du har lurt på QXL, kan du sende meg kortet gratis. Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hvis du absolutt vil ødelegge det klokk det til himmelen og forbi. Men det er en teit ting å gjøre (moralskt) selg det på QXL for 1000kr. istedet Lenge siden du har vært inne på Qxl skjønner jeg... Fikk 1000 kr for et sånt kort engang og det er vel nesten 3 år siden nå.. Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg har et Riva TNT liggende. Kan sikkert få 500 for det på QXL, da kan ditt kort lett komme opp i det dobbelte. Kan garantere deg at du ikke får 200 kr for det kortet på Qxl.. Men jeg tror han kan få mellom 300 og 400 for sitt Ti kort. Og det er det verdt,det yter jo bedre enn et 5200 kort. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 ikke hell vann på, vann skader er lettere å oppdage.. all fin elektronikk liker ikke microbølge over, 750W i 5 sec = 1x dødskjermkort Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 forsøker du å ødelegge det fysisk så tror jeg at andre ting som hovedkort står i fare for å ryke med i samme slengen enten tar du vare på kortet eller så selger du det du bør være voksen nok til enten å spare opp penger til et nytt kort eller så får du komme med gode argumenter ovenfor dine foreldre som kan sponse et nytt Lenke til kommentar
gsn Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Spørsmålet er hvordan ødelegge ett skjermkort, ikke hvorfor eller hvorfor han ikke burde gjøre det.. Edit : er det et 6800LE du skal ødelegge ? eller er det det nye ? Endret 14. januar 2005 av gsn Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Om dere leser hele posten, kan dere spare dere for å avsløre taknegangen deres + mye tid Meininga var å få en grunn til å kjøpe meg et nytt kort... hadde en GeForce 3 ti200 Tydlig at han bare ønsker å ha litt moro med det (når jeg nå ser at han har 6800le på pcen, er det mulig han dro en spansk en foresten) Endret 14. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Kanskje tanken hadde vært enda bedre om De hadde valgt å gi bort kortet til http://www.giverglede.com/ Kan hende at det finnes en sart sjel der ute som gir Deg en bedre glede enn å ødelegge eller forsøke å snylte noen på qxl. Tenk på det, kortet kan brukes enda. MvH WB Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 ja kom med det til oss i giverglede vi trenger det i høyeste grad Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg har et Riva TNT liggende. Kan sikkert få 500 for det på QXL, da kan ditt kort lett komme opp i det dobbelte. Kan garantere deg at du ikke får 200 kr for det kortet på Qxl.. Men jeg tror han kan få mellom 300 og 400 for sitt Ti kort. Og det er det verdt,det yter jo bedre enn et 5200 kort. Tuller da Å gi kortet til noen som trenger det høres ut som en veldig god ide. Donerte bort mitt forrige Socket A system til noen som trengte det, istedenfor å prøve å skvise ut penger av noen gjennom QXL. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Du kan at det ut av pc'en og hoppe på det?? Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ta ut skjermkortet av PC´en. Ta av vifta, slå på GPU´en med en hammer, og sett på vifta igjen. Sett skjermkortet inn igjen. Ikke la hammeren ligge framme når du skal vise mor eller far at PC´en ikke funker lenger. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Meininga var å få en grunn til å kjøpe meg et nytt kort... hadde en GeForce 3 ti200 Vel da burde du ha plenty av grunner bare basert på kortet. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Skjønner ikke at folk bryr seg, om folk klarer å selge ting til overpris på QXL så all honnør til dem! dessverre er det ikke så lett nå for tiden, etter at man kan legge ut spørsmål etc (gnelle om at det er overpris) til selger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå