Dracon il'Vec Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg har lyst på nytt skjermkort og den eneste metoden til det er å ødelegge det jeg har nå.... Hvordan kan jeg ødelegge det uten at det vises utenfra på kortet..?? Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 ehhm hvor for skall du ødlege det og osen kort er det? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Tja, du kan vel klokke det sykt høyt, eventuelt kjøre opp spenninga på det. Lenke til kommentar
whom Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 For å så sende det inn å klage til produsent? Lenke til kommentar
spikeshot Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Nei, å nei. ikke gjør det da, da er du kjip. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 kortslutt kortet ditt eller bare kjør på masse strøm så det "brenner" opp... hehe... ikke si det var mine forslag da... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Kan det være noen foreldre i bildet som ikke vil kjøpe nytt til deg før du "trenger" det? Er uansett enig med resten her. Er ikke noe kul ting å gjøre.. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg sier bare en ting, spill litt NFSU2 med det! Jeg har ødelagt to kort med det.. bare søk på mine poster så vil du se.. Funker bra for meg ivertfall Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Voks opp a! Få deg en jobb, gå med avisa en måned så har du nytt skjermkort. Hvis det er garanti du sikter på å få, er du skikkelig harry fordi hvis alle gjorde som deg, kom alle skjerkort til å bli sinnsykt dyre etterhvert (og ja, jeg vet at du sikkert tenker at, hva har det å si om lille meg gjør dette ?). Svaret er, hvorfor skal DU få noe gratis når vi andre ikke kan det? Og hvis det er pga foreldrene dine, det er snart jul. legg sammen to og to. - Steffen Lenke til kommentar
spikeshot Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 LOL, hvordan går det ann å ødelegge skjermkort ved å spille et spill, det var nytt. Lenke til kommentar
whom Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg sier bare en ting, spill litt NFSU2 med det! Jeg har ødelagt to kort med det.. bare søk på mine poster så vil du se.. Funker bra for meg ivertfall :!: Fulgte den tråden ja Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Drypp litt vann på kortet mens det er på, så tørker du det av etterpå. Vips, 1 stk herpa skjermkort. Man har tilmed sjanser på å få nytt på garantien.. men da får du jo det samme tilbake... Endret 11. desember 2004 av Tha Dude Lenke til kommentar
WEXP Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg ødela et ved at en eller annen liten sak på kortet hektet seg fast i IDE-kabelen da jeg skulle røske ut kortet, og vips så var det ubrukelig. Lenke til kommentar
Dracon il'Vec Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 For å så sende det inn å klage til produsent? Nei for å få en grunn til å kjøpe meg et nytt.... Lenke til kommentar
Dracon il'Vec Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Voks opp a! Få deg en jobb, gå med avisa en måned så har du nytt skjermkort. Hvis det er garanti du sikter på å få, er du skikkelig harry fordi hvis alle gjorde som deg, kom alle skjerkort til å bli sinnsykt dyre etterhvert (og ja, jeg vet at du sikkert tenker at, hva har det å si om lille meg gjør dette ?). Svaret er, hvorfor skal DU få noe gratis når vi andre ikke kan det? Og hvis det er pga foreldrene dine, det er snart jul. legg sammen to og to. - Steffen Meininga var å få en grunn til å kjøpe meg et nytt kort... hadde en GeForce 3 ti200 Lenke til kommentar
shebban Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hva med å selge det gamle korte isteden for å ødelegge det? Får sikkert en 200 lapp eller noe for det kortet.. Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Uansett....du kan ikke voldta gammel hw på den måten. Bygg en server Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Dra skjermkortet bittelitt ut av agp porten slik at du ikke får skjermbilde og så sier du til moren/faren din at skjermkortet ikke fungerer lengre! Å ødelegge det er jo bare å kaste penger ut av vinduet Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hvis du absolutt vil ødelegge det klokk det til himmelen og forbi. Men det er en teit ting å gjøre (moralskt) selg det på QXL for 1000kr. istedet Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvis du absolutt vil ødelegge det klokk det til himmelen og forbi. Men det er en teit ting å gjøre (moralskt) selg det på QXL for 1000kr. istedet :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå