MacS Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Noen som aner når iTrip kommr handelen i Norge, evt OM den er å få tak i her i landet? MacS Lenke til kommentar
johanf Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Er ikke denne "ulovlig" å bruke i norge og derfor blir den ikke å finne i butikken? _ johanf Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jo det var noe sånt. Send en mail til eplehuset eller no. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Eller bare sjekk Komplett.no under MP3->Tilbehør. Der har de iTrip og Monster sin versjon. Holder en knapp på den siste, da den har lader også. -KJ Lenke til kommentar
steinmb Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har sett den på OfficeLine og. Teledirektoratet er ikke så glad i den, men mange kom inn til Norge før noe forbud og detn selges mange plasser..... -- Stein Magne Lenke til kommentar
moomin Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 eBay har den til en rimelig penge... Det er vel ikke no generelt forbud mot den. dvs. den er lov å eie men ikke å bruke... Finn bare en stasjon som ikke er i bruk slik at de nermeste radioene ikke får støy, så kan den fint brukes..... Det gjør jeg Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det funker fint altså? Lenke til kommentar
jarand Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har selv kjøpt Monster CarPlay FM-sender hos Komplett (iPoden min er av gammel type med mini-jack). Denne fungerer helt fint i bilen (plugges i sigarett-tenneren og iPoden) Lenke til kommentar
MacS Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Noen med iTrip som har erfaring med egnede frekvenser i Oslo/Akershus/Hedmark/Oppland? På forhånd takk MacS Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Du kan kjøpe på Spaceworld og for ca 700,- for Ipod og ca 500,- for vanlige. Det er fordi den for Ipod har lader tror jeg. De er lovelige å selge, men ulovelige å bruke. Heheh, så sykt norsk Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Er vel et EU direktiv ellerno som er problemet. (Siden man kan legge sin favorittmusikk over 'ordntlige' kanaler, og skape misnøye hos folk i nærheten) Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Itrip kjøper du på qxl.no! Mange til salgs der nå. :-) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har lest dårlige erfaringar med iTrip, men det kan du finne litt ut av sjølv. Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg har en iTrip til ipod mini som jeg ikke bruker. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kjøpte iTrip på ebay, men den er å oppdrive flere steder (iallefall et par tre steder i Trondheim og da burde den finnes i Oslo). Synes den funker helt fett, bruker den hver gang jeg kjører og til det er den ypperlig. Kvaliteten kommer nesten ann på radioen du bruker. Har opplevd at den ikke har vært så bra i mange biler, mens i min egen og i en stasjonær radio i en venns leilighet har den vært veldig bra! Har ikke angret et sekund på at jeg kjøpte den for 4$ på ebay Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 De har Itrip både på Komplett og Spaceworld! Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Pris? 494 hos officeline, tror de er de billigste i norge men ikke sikker. Endret 14. august 2005 av Macfan Lenke til kommentar
Zuzu Petals Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Er det noen som har prøvd denne senderen ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå