Gå til innhold

bug eller nytt skjermkort


Anbefalte innlegg

er dette en bug? Det skjer av og til når jeg ALT+TAB'er for å snakke på msn ol.

 

Jeg har gainward 6800 le som for øyeblikket ikke er klokket. Jeg har heller aldri prøvd å åpne pipelines eller flashe det.

 

Noen ganger klikker spillet òg, da blinker lystet på skjermen , mens skjermen er sort. Da går det bare ann å dra ut kontakten for å restarte :hrm:

Endret av bobjan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er UTROLIG mye som ikke er fikset i CS:S. Hvis du går inn i consolen så er det MASSE errors hele tiden. Det at det skifter farger å sånn skjer med meg også, men det skjer bare med visse objects og sånn.. Vet egentlig ikke hva som er grunnen, men håper det er noe som blir fikset snart.

 

Sjekk varme, drivere osv, kanskje du har litt "flaskekort" i pcen din? Det med at det blir feil på objects har skjedd med meg 2 ganger i alt, bortsett fra det har det gått greit..

Men som sagt, sjekk drivere, varme osv, kanskje kabinettet ditt ikke helt har nok strøm til 6800LE kortet ditt? Vet ikke, men sjekk disse tingene først anyways. Lykke til!!!

Lenke til kommentar

det samme skjer til meg også.. har ikke noe med at korte er varmt ( eller andre ting ). For alt på maskinen min ligger på lave temperaturer. Bare en bug som cher når du trykker på ALT+TAB ( akkurat som alt+tab på cs 1.5 da man mister lyden ) :hmm: Trur jeg :D

Endret av _Issue_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...