Torjus Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Sorry dårlig topic, men trenger hjelp fort Jeg installerte patchen får å ikke bruke styleXP Så installerte jeg et theme, et helt svart et. Det var fint osv, så bestemte jeg meg får å ta en 3dmark05 test. Så jeg gikk skrivebord > egenskaper > windwos standard Hva skjedde da? Jo, alt ble svart utenom ikonene i tray og ikonene i start menyen. Nå er jeg på administrator brukeren og vil komme meg tilbake til min egen.,.. Hjelp? Kan jeg stille tilbake 30min med system gjennopretting? Hvor, hvordan? Og btw, når jeg går inn i sikkermodus så får jeg også sånn som i den vanlige brukeren. Endret 11. desember 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg fant Alle programmer > Tilbehør > System > gjennoppretting men det var ingen før i går klokken 23. Er det ikke mulig å gjennopprette etter det? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg fant Alle programmer > Tilbehør > System > gjennoppretting men det var ingen før i går klokken 23. Er det ikke mulig å gjennopprette etter det? tror ikke det, du.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Wee, gikk inn i administrator og lærte meg en teknikk hvordan jeg skulle få widows xp theme tilbake så nå er alt fint igjen Teknikken: Høyreklikk, trykk opp en gang > enter > trykk opp 10 ganger > en gang ned > enter alt fint Lenke til kommentar
whom Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Teknikken: Høyreklikk, trykk opp en gang > enter > trykk opp 10 ganger > en gang ned > enter alt fint Hva med å forklare hva du gjorde? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det var bra. Du finner foresten egenskaper for skjerm i kontrollpabel, det funker på samme måten, men du slipper å høyreklikke på skrivebordet. Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 hadde det samme problemet i fjor en gang på laptoppen min. da gjorde jeg det samme som deg. installerte StyleXP og installerte en theme. dette gikk fint, men plutselig ble alt svart. jeg fikk vel ordna det selv med å stikke innom Safe mode. og slette kontoene tror jeg. da tror jeg at alt ble bra igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå