ALI Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Jeg har et Logitech Z-5500 5.1 system og Asus A7N8X lydkort med innebygd lydkort. Jeg er ganske sikker på at kablene er koblet riktig. Problemet er at jeg ikke får lyd i center-kanalen(har lyd i subben.) Har ikke installert noe ekstra programvare til hovedkort/lydkort eller høytalerne. Jeg som har ventet på høytalerne i 2 måneder nå og så vil ikke centeren virke . Er det noen som kan hjelpe meg eller er det noe som jeg bør dobbelsjekke(første gang jeg installerer høytalere)? EDIT: Det står at det ikke er noe lyd fra sub/center i Nvidia nForce Control Panel Endret 11. desember 2004 av ALI Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hadde akkurat det samme problemet med min forrige nforce2 pc, husker ikke helt hvordan jeg fikset det, men det er en instilling i nforce2 control panelet. Lenke til kommentar
whom Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Du har stilt inn at du kjører 5.1 (eller hva du en har) Nå har jeg et pci lydkort, men gjør jeg ikke det, så skjer det samme. Lenke til kommentar
ALI Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Fått den til å virke nå!!!! Lastet ned nvsvap fra nvidia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå