Gå til innhold

Iriver H340 synspunkter ?

Anbefalte innlegg

Hei ! Funderer på å kjøpe meg en slik... Kan skaffe den for 4200,- Er det noen som har testet denne? Har lest mye på nettet om spilleren, men mange forskjellige meninger... Hvordan er menystyringen ? Leste at den er komplisert ??? Jeg er ute etter en Mp3 spiller som ikke trenger noen form for drivere (plug and pray;-), den bør ha bra batteri og stor disk (40GB). Jeg skal i tillegg bruke den sammen med Canon EOS 300D. Er den noen andre som vil fungere ?? På forhånd takk for svar ! :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei ! Funderer på å kjøpe meg en slik... Kan skaffe den for 4200,- Er det noen som har testet denne? Har lest mye på nettet om spilleren, men mange forskjellige meninger... Hvordan er menystyringen ? Leste at den er komplisert ??? Jeg er ute etter en Mp3 spiller som ikke trenger noen form for drivere (plug and pray;-), den bør ha bra batteri og stor disk (40GB). Jeg skal i tillegg bruke den sammen med Canon EOS 300D. Er den noen andre som vil fungere ?? På forhånd takk for svar ! :-)

Jeg kan anbefale H340 meget sterkt. Menystyringen er ikke den letteste eller kjappeste (sammenlignet med ipod sin), men noe av grunnen til det er jo at den har så veldig mange flere funksjoner. Jeg har ikke noe spesielt å utsette på menystyringen, så lenge du sorterer filene dine ordentlig burde det ikke være noe problem.

Andre minus ved spilleren er:

-Forholdsvis tykk (25mm).

-fjernkontrollen som følger med har ikke lcd-display, men du kan få tak i en for rundt 200-250kr.

-Øreproppene som følger med er ikke akkurat av verdens beste kvalitet.

Den trenger ikke drivere (unntatt i win98), og kommer opp som en ekstern harddisk. Den lader også via USB.

Batteriet skal vare i 16 timer ved "vanlig" musikkavspilling(jeg har riktignok ikke sjekket om dette stemmer ennå).

Den vil nok ikke virke med Canon EOS 300D fordi:

Canon: All current cameras uses PTP protocol - will probably not work with H300 Series.

Ellers er det jo et stort pluss at det nå er mulig å se filmer på den.

Sånn i farten kommer jeg ikke på noen andre spillere som oppfyller alle kriteriene dine.

Lenke til kommentar

Takk for bra svar ! Det var synd at den ikke fungerer på EOS 300D. Men jeg kan vel plugge til en cf kortleser og ta ut brikken av kameraet ?

Bestemmer meg for denne spilleren og bestiller nå. Leveringstid 1 dag... morro!

Kommer tilbake med hva jeg synes!

Beeblebrox ? Vet du hvor jeg kan bestille lcd-fjernkontroll ? Dette er noe jeg virkelig kunne tenkt meg! Takk på forhånd for svar ! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hmm, hvorvidt det vil virke med kortleser aner jeg ikke, min erfaring med digitale kameraer er nokså begrenset. :p

advancedmp3players.co.uk

Men det ser ikke ut til at de har den på lager akkurat nå. Eller du kan kjøpe den fra directman.com, men her er den forholdsvis dyr (499 svenske kroner). Hvis du leter litt finner du sikkert en del andre nettbutikker som også fører den fjernkontrollen.

Eventuelt kan du kontakte cablecom.no og forhøre deg om butikker i nærheten som fører fjernkontrollen.

Det siste alternativet er å vente og håpe på at iRiver gir ut den nye LCD H300-fjernkontrollen utenfor Sør-korea også. ;)

Lenke til kommentar
Du kan jo sjekke de dyrere spillerne til Archos, de vil nok fungere ypperlig sammen med EOS 300D (da med minnebrikkeflytting).

Støttes. Nye gemini 400 ser jo genial ut. Den kan jo spille av video i tillegg til at den har CF-leser og opptaksfunksjon.

Jeg har forrige generasjon iRiver (H100) og er ikke helt fornøyd med spillerens programvare (særlig angående opptaksfuksjonen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...