Jolle99 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei Har et par filmer på pc'en som jeg spiller av på tv og surround anlegg. Men får så høy musikk og bakgrunnslyd i forhold til stemmer og dialog. Noen som vet om jeg kan få ordnet på dette? instillinger på pc'en eller noe? Prøv å sette center høyttaleren på fullt og resten på lavt på anlegget, men dette hjelper ikke så mye det heller... Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Sjekk om lydkablene sitter skikklig i. Har hatt noen lignende tilfeller hos meg. Lenke til kommentar
Bazer_Punk Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) høres nesten ut som om du har koblet polariteten til center-høytaleren feil, eller muligens "equalizer"-oppsettet på reciveren/forsterkeren din. Edit: vist du spiller av lyden fra pc, er det sikkert nok diverse equalizer innstillinger som her helt feil, enten i avspillingsprogrammet, lydkort-innstillingene eller andre lyd-innstillings program du eventuelt har.. Endret 11. desember 2004 av Bazer_Punk Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hadde samme problemet med ett integrert realtec lydkort, bytta det ut med no ti år gammel skit fra creative og jeg ble imponert over forbedringen. Har du analogt lydkort kan du teste noe annet om mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå