Gå til innhold

Skikkelig DILEMMA! Nok engang xbox eller PS2?

magnus85

Anbefalte innlegg

-PS2 har internett uten noen som helst ekstravgifter.

Bare så du vet det så er online muligheten på PS2 mye mye

dårligere enn på Xbox. Du må jo kjøpe en internett adapter for å spille på LIVE på

PS2, det suger.

:dontgetit: Hva suger med at du må kjøpe en internett adapter? Du har vel ikke problemer med å skru to skruer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Magnus85, du vet du nettopp har startet en intern krig mellom PS2 brukere og Xboxbrukere? For å si det slik, som eier av en X-box så elsker jeg den av hele mitt hjertet og setter stor pris på grafikken og lyden den gir meg. Den har sine ekslusive titler og JA, den yter mer enn PS2en og kan bli moddet til det ugjenkjennelige.

På den andre siden stikker jeg ofte innom kompisen min, altså naboen, for å nyte en omgang GTA: SA og tape helikopterbanen for 135 gang. Og han har en PS2 ja.

Både PS2en og X-boxen har livefunksjon og kanskje, bare KANKSJE, er X-box litt bedre der, men så igjen smak,bak,todelt. Dette hjelper deg kanskje ikke helt men hvis du er etter det du sa i første posten, vil jeg anbefale X-boxen, selv om PS2en har sine gyldne sider den også :yes:

OT & PS: ALDRI SPØR SLIKE SPØRSMÅL I ETT FORUM, FØR DU VET DET HAR VI BUSH MED PS2'EN SIN OG ALQUIDA MED XBOXEN, OG BEGGE HAR BESTEMT SEG FOR Å LEKE I SANDKASSEN MED ATOMVÅPNENE SINE. ;)

Lenke til kommentar

jeg ville kjøpt Xbox av disse to, fordi den yter mer enn PS2, ps2 begynner å bli gammell. men begge konsollene har en bunke med skikkelig bra spill, så spillmessig vet jeg ikke hvilken jeg hadde valgt. men det er synd at du ikke gir GC en kjangs, eller dreamcast, for den saks skyld, men den må du kjøpe av privatpersoner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...