ruva Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Tenkte å handle privat fra et forum i USA. Men fikk dette svaret: Finally, I looked it up and Norway is not on the list of United States Post Office International Money order reciprical countries, so I'm still not sure how to manage the payment. Do you have any ideas? Noen forslag? Han ville heller ikke bruke paypal(ikke at jeg vet om det men...) Lenke til kommentar
bardd Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hvis du bor i Oslo kan du (endelig, for et land....) bruke Western Union eller Moneygram hos Forex (som også ble tillatt i Norge etter 12 års kamp med Finansdepartementet). Alernativt kan du jo sende penger i et verdibrev på postkontoret... Håper det hjelper. Lenke til kommentar
ruva Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Hvordan er reglene om jeg må betale ca 4000 norske kroner for varer i USA. Og regisrerer alt riktig hos www.toll.no Betaler jeg moms(24 %) eller egen tollsats? Lenke til kommentar
rogers Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Bruk Western Union. Disse kontorene finnes på et hvert gatehjørne i USA. Mottager kan hente pengene med en gang. Jeg har brukt Western Union mange ganger for å overføre penger. Du betaler 24% moms. Toll avhenger av hvilke varer det dreier seg om. Noen få vareslag er det toll på, men det er ikke mange prosent. Roger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå