Steina Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Jeg har samme problem som trådstarter, men fikk det ikke til.. Jeg står som Active i Dc++, men jeg får ikke til og laste ned noen ting.. Ikke engang file-list.. Men Uploads går greit.. Legger ved et bilde av instillingene mine akkurat nå.. Håper dere kan hjelpe meg også.. (La inn bildet i *.rar fil. Hvorfor kan jeg ikke legge ved større filer enn 256k?) EDIT: Leif dc___instillingene_til_Steina.rar Endret 6. januar 2005 av steina Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det står liksom bare "Connecting..." og etter en stund "Connecting timed out" Det funker på Passive mode da, men da får jeg ikke kopiert fra alle.. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Det høres ut som du bruker feil ip i settings i dc++. Gå på www.whatismyip.com for å dobelsjekke hvilken IP du har ut i verden. Det er denne IP'n du skal bruke i settings. Tror du finner denne ett sted under status i routeren også. Så kan jeg bare anbefale at du låser ip'n din om du ikke har gjort det, slik at du slipper å forandre på den viruelle serveren etter restart. Endret 7. januar 2005 av valentino Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg har stillt inn rett der ja.. Men "låse" ip'n? Hvordan gjør jeg det? Taster det inn i Windows (TCP/IP)? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Joa.. stemmer det.. Jeg har trykt på "Fix" på ruteren.. Da skal vist ip'n være låst tror jeg.. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Korrekt. Fikk du det til å fungere? Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 det eneste du trenger å gjøre er å sette dc++ i passive mode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå