mhsalan Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 hvis jeg ikke har regelmessig tilgang til nettet da burde jeg vel være skånet for disse outlook-virusene? og andre plage-virus... Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hvis du har mulighet for å sjekke mail eller lignende er det jo en mulighet for at du kan få virus, men sjangsen er mindre. Pleier du å låne disketter eller cd'er til å overføre ting til å legge noe inn på din pc så kan det jo være at den inneholder virus fra den som har ladt det inn, men sjangsen er ikke så velig høy. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hvorfor skulle du være det? Får du virus, ikke har antivirus, og åpner virusvedlegg, så får du selvsagt virus. Uansett hvor lite eller mye du er online, så får du en eller annen gang virus. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hvis du har noen tilgang til nettet i det hele tatt så kan du få virus som kopieres på denne måten. Viruset rammer ikke kun de som bruker nettet mest, men også de som har uregelmessig tilgang til nettet (slik som du). Ellers er det mange virus som spres via CD-Rom, floppydisketter og andre lagringsmedia. Regelen bør være at man har ett oppdatert virusprogram samme hvor lite man er på nettet (selv om det ikke er noe i det hele tatt). Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Eneste måten å holde seg helt sikker fra virus er å ikke være NOE connected til nettet eller overføre ting til din pc fra andre lagringsprodukter, men det er jo litt vanskelig å klare;) Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 15:09, mhsalan skrev:hvis jeg ikke har regelmessig tilgang til nettet da burde jeg vel være skånet for disse outlook-virusene?og andre plage-virus... jeg trodde malangsmo var borte fra forumet sitt pga. av sin heftige warezaktivitet. vel-vel. det enkleste er vel å ikke bruke outlook. vel-vel. still inn explorern til å vise filetternavn, uansett filtype, så har man kontroll over feks. .vbs eller hva det nå måtte være. vel-vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå