Halvorsen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Ville tatt en tur innom Itbutikken, billige priser, bra leveringstider (om på lager eller hos grossist). Det eneste er at det er blitt sagt ymse om support og service og tastaturene er danske (eneste forskjellen er at ø og æ er byttet plass). Ta en tur innom Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) NETSHOP AR DATA Er noen av disse gode nok spill PC'er? Hvem er best? Hvem anbefales? Vil fortsatt anbefalle deg å se på CL56, med den konfigurasjonen er faktisk CL 56 billigere hos multicom enn de modellene du nevner! (I motsetning til det som ble påstått før: at CL56 er dyrere). Multicom CL56 I forhold til Acer'n får du i tillegg bedre grafikk, og en langt tynnere PC. 3,9 cm er temmelig mye! Her er et par tester av CL56: Brukertest her på forumet Din Side Barbara.no Den siste er bare halvt interesant, siden det er en test av den forrige modellen CL50 (Zepto 4100) med dårligere grafikk... Lykke til i valget! Endret 12. desember 2004 av amundsf Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Skulle nesten trodd du hadde en eller annen kobling til multicom spør du meg... anbefaler en dyrere 1556-basert maskin foran en 1557-basert. Lenke til kommentar
CeSium Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Hei Må ikke glemme Komplett sin Notebook 410 da. Den er vel absolutt sammenlignbar både på specs og pris, og jeg er kjempefornøyd jeg. Se på testen her på hw.no da Hvilket skjermkort er det på den? Lenke til kommentar
CeSium Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Hei Må ikke glemme Komplett sin Notebook 410 da. Den er vel absolutt sammenlignbar både på specs og pris, og jeg er kjempefornøyd jeg. Se på testen her på hw.no da Hvilket skjermkort er det på den? Glem det! Jeg så at det var 64 MB. Men er det mye forskjell mellom 64 MB og 128 MB? Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Skulle nesten trodd du hadde en eller annen kobling til multicom spør du meg... anbefaler en dyrere 1556-basert maskin foran en 1557-basert. Har da aldri anbefalt en 1556 maskin! Anbefaller CL56 jeg! Du må lære deg å lese man Lenke til kommentar
Racerfreak Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 1557 er en grei løsning dersom du vil ha en slik løsning. Anbefaler Dell Inspiron 8600. God ytelse, velprøvd maskin, gode oppgraderingsmuligheter, høy grad av konfigurerbarhet og gode serviceavtaler. Gode serviceavtaler? DYRE serviceavtaler ... og en teknisk support fra middelalderen. Teknisk hos Dell kan være bra ... men det er lett å være uheldig og få en behandling som burde vært forbudt med lov og dom siden 1945. Jeg vil si at 3 års CompleteCare Multi-Cover: 3 års Accidental Damage Cover og 3 års Theft Cover (+2 479 kr) er en meget god avtale. Vis meg den forsikringsavtalen eller bedriftsavtalen med forsikring som er billigere og bedre enn dette. Det er en god avtale CompleteCare beskytter din Inspiron mot skader og hendelige uhell. NB: Din serviceavtale skal gjelde minst like lenge som din CompleteCare-forsikring. Velger du for eksempel 3 års CompleteCare så må du også velge minimum 3 års på-stedet-service. Billig? BTW 3service. Vel for min del så hadde jeg aldri betalt dette, men for andre som ikke har så mye kunskap så kan det komme godt med. Lenke til kommentar
nalman Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Spar penger, kjøp hos whitebox! (Du får aldri pc'en og dermed sparer du penga!) Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Skulle nesten trodd du hadde en eller annen kobling til multicom spør du meg... anbefaler en dyrere 1556-basert maskin foran en 1557-basert. Har da aldri anbefalt en 1556 maskin! Anbefaller CL56 jeg! Du må lære deg å lese man CL-56 er 1556 basert... Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 CL-56 er 1556 basert... Kan du gi meg en link som sier det? Vi snakker tross alt om to forskjellig merker, med hver sine modeller. Compal produserer CL56, og 1557 f.eks. av Tundra. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Fader... tror jeg tok feil... det var visst et annet firma som brukte AOPEN sitt skall og kallte den for noe annet. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 BTW 3service. Vel for min del så hadde jeg aldri betalt dette, men for andre som ikke har så mye kunskap så kan det komme godt med. Ja, for andre med din "kunnskap" får sikkert litt problemer med å reparere maskinen dersom den detter i gulvet eller tryller tilbake en ny dersom den blir stjålet. Lenke til kommentar
ruskin Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hei CeSium Det fins forskjellige skjermkort for komplett 410. Jeg har Mobility radeon 9700/128MB Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Bare så det er klart Mobility radeon 9700 er bare en høyere klokket versjon av 9600, dvs 4 pipelines, 128bit minne. MR9800 derimot kommer med 8 pipelines og 256bit minne. Valgte selv å gå for en Dell 8600c med 1gb ram, 1,7ghz dothan, 60gb hdd, 9600pro turbo til 7000+frakt. Et litt bra tilbud kan man si Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Valgte selv å gå for en Dell 8600c med 1gb ram, 1,7ghz dothan, 60gb hdd, 9600pro turbo til 7000+frakt. Et litt bra tilbud kan man si Hvordan fikk du til det? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Du mener vel whitebox, og ikke whiteboks? hahaha :!: Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Jeg er lite erfaren på området. Jeg lurer på hvor det er bra å kjøpe bærbar PC? Billig og god spill PC. Har noen forslag til en spesiell bærbar så bare skriv! Maxpris er ca. 13'000kr! Jeg kan ha oversett det, men jeg ser ikke at du har beskrevet bruksområdet. Bortsett fra at du skal spille på den. Men det må være en grunn til at du vil ha en bærbar. En bærbar er normalt dyrere enn en stasjonær med tilsvarende specs, eller om du snur på det: For ditt budsjett får du antagelig en bedre stasjonær enn bærbar om den kun skal benyttes til spill. Bærbare har også egne karakteristikker: Betyr vekten noe? Hva med batterilevetid? Trenger du trådløst nett? Og så videre... Geir Endret 12. desember 2004 av tom waits for alice Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Oppgi gjerne hvor store krav du stiller til mobilitet, størrelse og vekt også... Lenke til kommentar
Ramstad Data Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hei. Dette er noen gode pc-er du kan velge mellom. CINET SMARTBOOK 1200C - CENTRINO XP PRO Fujitsu-Siemens Amilo M1420 Centrino 1,6 GHz Begge har skjermkort minne på 128MB. Hilsen Ramstad Data Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Forstår ikke hvorfor folk klager sånn på Dell sin service. Har bare vært fornøyd jeg. Har fått problemer med PC'en to ganger, begge gangene kom nye deler på døren dagen etter. Synes det er kjempe bra jeg, mye mer enn du kan forvente hvis du kjøper PC på Elkjøp eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå