Gå til innhold

Hvor skal jeg kjøpe bærbar PC?

CeSium

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NETSHOP

AR DATA

Er noen av disse gode nok spill PC'er? Hvem er best? Hvem anbefales?

Vil fortsatt anbefalle deg å se på CL56, med den konfigurasjonen er faktisk CL 56 billigere hos multicom enn de modellene du nevner! (I motsetning til det som ble påstått før: at CL56 er dyrere).

Multicom CL56

I forhold til Acer'n får du i tillegg bedre grafikk, og en langt tynnere PC. 3,9 cm er temmelig mye!

Her er et par tester av CL56:

Brukertest her på forumet

Din Side

Barbara.no

Den siste er bare halvt interesant, siden det er en test av den forrige modellen CL50 (Zepto 4100) med dårligere grafikk...

Lykke til i valget!

Endret av amundsf
Lenke til kommentar
Hei

Må ikke glemme Komplett sin Notebook 410 da. Den er vel absolutt sammenlignbar både på specs og pris, og jeg er kjempefornøyd jeg. Se på testen her på hw.no da :)

Hvilket skjermkort er det på den?

Glem det! Jeg så at det var 64 MB. Men er det mye forskjell mellom 64 MB og 128 MB?

Lenke til kommentar
1557 er en grei løsning dersom du vil ha en slik løsning.

Anbefaler Dell Inspiron 8600. God ytelse, velprøvd maskin, gode oppgraderingsmuligheter, høy grad av konfigurerbarhet og gode serviceavtaler.

Gode serviceavtaler? DYRE serviceavtaler ... og en teknisk support fra middelalderen. Teknisk hos Dell kan være bra ... men det er lett å være uheldig og få en behandling som burde vært forbudt med lov og dom siden 1945.

Jeg vil si at 3 års CompleteCare Multi-Cover: 3 års Accidental Damage Cover og 3 års Theft Cover (+2 479 kr) er en meget god avtale. Vis meg den forsikringsavtalen eller bedriftsavtalen med forsikring som er billigere og bedre enn dette.

Det er en god avtale

CompleteCare beskytter din Inspiron mot skader og hendelige uhell. NB: Din serviceavtale skal gjelde minst like lenge som din CompleteCare-forsikring. Velger du for eksempel 3 års CompleteCare så må du også velge minimum 3 års på-stedet-service.

Billig?

BTW 3service. Vel for min del så hadde jeg aldri betalt dette, men for andre som ikke har så mye kunskap så kan det komme godt med.

Lenke til kommentar
BTW 3service. Vel for min del så hadde jeg aldri betalt dette, men for andre som ikke har så mye kunskap så kan det komme godt med.

Ja, for andre med din "kunnskap" får sikkert litt problemer med å reparere maskinen dersom den detter i gulvet eller tryller tilbake en ny dersom den blir stjålet.

Lenke til kommentar

Bare så det er klart Mobility radeon 9700 er bare en høyere klokket versjon av 9600, dvs 4 pipelines, 128bit minne. MR9800 derimot kommer med 8 pipelines og 256bit minne.

Valgte selv å gå for en Dell 8600c med 1gb ram, 1,7ghz dothan, 60gb hdd, 9600pro turbo til 7000+frakt. Et litt bra tilbud kan man si ;)

Lenke til kommentar
Jeg er lite erfaren på området.

Jeg lurer på hvor det er bra å kjøpe bærbar PC? Billig og god spill PC.

Har noen forslag til en spesiell bærbar så bare skriv!

Maxpris er ca. 13'000kr!

Jeg kan ha oversett det, men jeg ser ikke at du har beskrevet bruksområdet. Bortsett fra at du skal spille på den. Men det må være en grunn til at du vil ha en bærbar. En bærbar er normalt dyrere enn en stasjonær med tilsvarende specs, eller om du snur på det: For ditt budsjett får du antagelig en bedre stasjonær enn bærbar om den kun skal benyttes til spill.

Bærbare har også egne karakteristikker: Betyr vekten noe? Hva med batterilevetid? Trenger du trådløst nett? Og så videre...

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...