Gå til innhold

Pcutstyr.no! Dra dit peppern gror


Anbefalte innlegg

pcutstyr.no kan vel ikke stikke under en stol at kundeservicen deres har vært noe ustabil i perioder. Mange har jo klaget på dere.

 

Når det er sagt, så kan man jo ikke drive å bestille saker og ting over nett uten å hente eller returnere pakken.

Å bestille på postordre er et gjensidig tillitsforhold, og trådstarter var vel den første til å bryte tillitsforholdet i denne saken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det at en person henger ut en webshop, og ikke tåler i bli svart i samme tråden er håpløst. Jeg tror at de fleste webshoppene er avhengige av kundene som er medlemmer og lesere av Hw.no. Dette er selvsagt ødeleggende for Pcutstyr.no, og spesielt da det viser seg at saken har to sider. ( Ja inkassoselskaper er spesialister i å lete opp folk)

 

Personlig liker jeg best å ordne opp ting i det stille, istendenfor å skadeskyte en bedrift som gjør sitt beste. Litt saksbehandlings- og kommunikasjonsproblemer skjer i alle bedrifter. Mener også sånne tråder burde blitt stengt, da dette ikke har noe med oss eller offentligheten å gjøre. Bare ment for å ødelgge en bedrifts rykte.

Lenke til kommentar
Sånn jeg ser saken, så er ALT din feil. Alt kommer fra den glimrende tanken om at hvis du bare driter i det, så går problemet bort helt av seg selv. Desverre er verden slik at problemer som man bare driter i, har en ekkel tendens til å komme tilbake som en atombombe av problemer.

 

Håper folk snart skjønner at man IKKE bare skal drite i å hente pakker... eller ikke betale regninger. Dette er viktigere enn å spise !!

For noe sprøyt!

Det er selvsagt en feil som begås i tilfellet her ved at han velger å ikke avhente pakken, men det er ingenting som tilsier sakens videre gang. Det er PCutstyr som ikke har gode nok rutiner til å enkelt ordne opp i en slik sak. Her skulle de ordnet opp for lenge siden. Å legge all skyld på trådstarter i et slikt tilfelle, det blir rett og slett for dumt.

 

----

 

Jeg er mektig lei av å lese innlegg i slike saker som dette her på forumet. Det er tydeligvis mange av dere som har en direkte eller indirekte tilknytning til både webshoper som blir omtalt eller som jobber som bitre selgere i diverse middelmådige eller dårlige elektronikk-kjeder. Har møtt på altfor mange av dere opp gjennom tidene, og i mange tilfeller har noen rett og slett ikke peiling på enkel kjøpsrett. Jeg har tilogmed vært nødt til å hente lovsamlingen for å vise for en stut i en butikk (Dette var en sak for en slektning), en enkel reklamasjon, slike ting bør man vite som butikkarbeider, vet man ikke det er det greit og si; Beklager jeg vet ikke, men la meg sjekke saken opp, istedenfor å stå og diskutereting med meg som jeg vet er enkel kjøpsrett.

 

Husk en ting: Kunden har alltid rett. Og da mener jeg ikke nødvendigvis ikke alltid i sak, men det som havner i en gråsone og kalles kundeservice. I tillegg foventer jeg faktisk at man blir behandlet på en høflig, vennlig og saklig måte. Ja, det er noen ufyselige kunder der ute, men det forventes faktisk at du som kundebehandler svelger noen kameler.

 

Det finnes noen her på forumet som alltid presterer å forsvare bedriften, uansett hvor feil det er, det blir rett og slett patetisk. når dere i tilegg har feil i rene kjøpsrettslige emner, gjør ikke det saken noe bedre. Hva bedriftens "garanti program" eller hva dere kaller "opplæringen" har fortalt dere, er egentlig uvesentlig. Man kommer langt med å være kjent med Forbrukerkjøpsloven og angrerettloven som et minimum.

 

God bedring

Lenke til kommentar
Det at en person henger ut en webshop, og ikke tåler i bli svart i samme tråden er håpløst. Jeg tror at de fleste webshoppene er avhengige av kundene som er medlemmer og lesere av Hw.no. Dette er selvsagt ødeleggende for Pcutstyr.no, og spesielt da det viser seg at saken har to sider. ( Ja inkassoselskaper er spesialister i å lete opp folk)

 

Personlig liker jeg best å ordne opp ting i det stille, istendenfor å skadeskyte en bedrift som gjør sitt beste. Litt saksbehandlings- og kommunikasjonsproblemer skjer i alle bedrifter. Mener også sånne tråder burde blitt stengt, da dette ikke har noe med oss eller offentligheten å gjøre. Bare ment for å ødelgge en bedrifts rykte.

Tåler ikke å bli svart? Henger ut? Da tror jeg du har missforstått. Selvfølgelig er det ødeleggende for webshopen i skrivende stund, men det er også eneste måten de kan forbedre seg på. Man lærer av feil man gjør, det er hele poenget. Hadde ikke alle erfaringene kommet ut, så ville ikke webshopen gjort noen forandringer. Men nå blir det gjort noe med. Og på lengre sikt så vil det være en fordel for den gjellende webshopen, kundene glemmer og kommer tilbake om en tid da han/hun ser forbedringer. Slik er det.

 

Godt mulig at denne saken har to sider, men det finnes tusen andre slike saker, og du kan ikke kalle det for tilfeldigheter. Og er man en seriøs bedrift, ja da må man agere på sitt beste. Feil kan få store konsekvenser, det gjelder alle bedrifter i alle næringslivsbransjer.

 

Dette har jo alt med offentligheten å gjøre, deler erfaringer og det er meget viktig. Og er definitivt ikke ment til å ødelegge bedriftens rykte, snarere tvert om, få de til å forbedre seg. På lengre sikt vil det lønne seg, som sagt, folk glemmer!

Endret av joho83
Lenke til kommentar
Husk en ting: Kunden har alltid rett. Og da mener jeg ikke nødvendigvis ikke alltid i sak, men det som havner i en gråsone og kalles kundeservice. I tillegg foventer jeg faktisk at man blir behandlet på en høflig, vennlig og saklig måte. Ja, det er noen ufyselige kunder der ute, men det forventes faktisk at du som kundebehandler svelger noen kameler.

Meget bra skrevet. Er jo selve grunnlaget for all markedsøkonomisk viten :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er ikke det minste usaklig. Skal fortelle deg hva som er usaklig jeg, å kalle andre for fjortisser i hytt og pine, det er usakelig. Jeg har meget gode grunner til det jeg har sagt her på forumet, og saken min er akkurat ferdigbehandlet, så nå skal jeg etterhvert skrive en rapport om sakens gang. Og det legges ut på webshopguiden, ikke her, pga at saken er ferdigbehandlet og jeg trenger ingen diskusjon rundt det. Er som sagt bare en rapport, inget diskusjonstema. Og saken ligner ikke denne i det hele tatt, har gjort alt etter boka. Men, igjen, så tar du alt PCutstyr sier for god fisk, kanskje de pynter litt på saken, det kan du ikke vite!!

 

Jeg kaller ikke folk fjortisser i hytt og pine. Jeg kaller folk fjortisser når de oppfører seg som en. Og når du slenger ut påstander om løgn, og ikke har noe bedre å komme med mot PCutstyr enn at de hadde postet 18 ganger på HW.no i løpet av 2 1/2 år, ja da oppfører du deg som en fjortiss. Om du vil bli tatt en smule seriøst, så slenger du ikke ut påstander om løgn uten å legge med noe mer fakta selv. Om du ikke gidder å legge ved fakta der og da, så kan du like godt vente med påstandene dine til har tid til å begrunne dem.

 

Og TEE, har aldri snakket om at folk ikke kan ha forskjellige meninger, det bør og må de ha. Men det er langt derfra til å være kverrulant slik som jeg har observert deg være i mange emner her på forumet. Du sier nesten konsekvent mot trådstarter, og er i grunn mot de fleste, tilfeldig? Det er det som irriterer meg, ikke at folk har andre meninger. Hadde ikke folk hatt forskjellige meninger, så kunne man jo lagt ned hele forumet her.

 

Jeg svarer folk når jeg er uenig med dem, eller har kommentarer til det de har skrevet. Jeg gidder ikke lage poster for å kun skrive enig dersom jeg ikke har noe annet å komme med. At jeg svarer til folk jeg er uenig med får du enten leve med, eller la være å lese det jeg skriver. Ikke så veldig vanskelig egentlig.

 

Du har handlet hos PCutstyr ja, men har du hatt retur der? Jeg og var storfornøyd, helt til et av komponentene mine ble defekt og jeg måtte returnere det. De fleste 6'erne PCutstyr har fått går generellt ut på at jeg fikk komponentene raskt og de var hyggelige på telefonen. Ja, det var de med meg også. Hadde ikke noe å utsette på det. Og ja alle gjør feil, det er bare det at de gjør det litt oftere enn de fleste andre!

 

Nei, jeg har ikke hatt returer. Diskvalifiserer det meg fra å kunne ha en mening om dem? Jeg har kun hatt positive erfaringer med PCutstyr, noe jeg sa når jeg nå ble spurt om jeg hadde handlet der. Jeg kan ikke se noe problem med å si at jeg kun har hatt positive erfaringer. Jeg har da sett flere som skryter webshopper opp i skyene fordi de fikk rask levering og god service, uten at de noensinne har hatt en retur hos samme webshop. Må de vente til de har hatt en retur før de kan komme med erfaringene sine?

 

Prøv å roe ned litt, så kanskje du kan bli tatt litt seriøst. Å slenge ut påstander om løgn før du gidder å begrunne påstandene er bare for dumt.

Endret av TEE
Lenke til kommentar

Er selv blitt skadelidende av Pcutstyrs kundeservice. Det er jeg som ga den siste karakteren(2) i webshopguiden. Etter å ha postet karakteren fikk jeg en mail fra Pcutstyrs kundeservice hvor de etterlyste hold for mine anklager. Skrev derfor en utfyllende og saklig mail tilbake. Dagen etter ringte innehaveren av Pcutstyr til meg og ba om unnskyldning/beklagelse for den kunde behandlingen jeg hadde fått av de, men tror egentlig at den innrømmelsen satt langt inne og kom som et resultat av mailen jeg sendte dem. Slikt skal jo egentlig komme automatisk og uten at jeg presser. Men uansett veldig positivt av Pcutstyr å be om unnskyldning, og min oppfordring til Pcutstyr er at man kommer langt med å vise en ydmyk holdning ovenfor kunder som er blitt skadelidende. Tror at Pcutstyr har alt å vinne på å kraftig oppgradere kundeservicen/kundelojalitet slik at folk får tilliten tilbake. For min egen del har jeg gitt Pcutstyr tilgivelse for tabben. Litt sprøtt dette her med først å kritisere for så å tilgi i samme åndedrag. Så gjenstår det bare å se om Pcutstyr kommer med en unnskyldning/beklagelse ovenfor meg her på hardware.no slik de har lovet.

Lenke til kommentar
Og TEE, har aldri snakket om at folk ikke kan ha forskjellige meninger, det bør og må de ha. Men det er langt derfra til å være kverrulant slik som jeg har observert deg være i mange emner her på forumet. Du sier nesten konsekvent mot trådstarter, og er i grunn mot de fleste, tilfeldig? Det er det som irriterer meg, ikke at folk har andre meninger. Hadde ikke folk hatt forskjellige meninger, så kunne man jo lagt ned hele forumet her.

 

Jeg svarer folk når jeg er uenig med dem, eller har kommentarer til det de har skrevet. Jeg gidder ikke lage poster for å kun skrive enig dersom jeg ikke har noe annet å komme med. At jeg svarer til folk jeg er uenig med får du enten leve med, eller la være å lese det jeg skriver. Ikke så veldig vanskelig egentlig.

Hvordan webshop, butikk eller kundeservice er det du jobber i?

Lenke til kommentar
Husk en ting: Kunden har alltid rett. Og da mener jeg ikke nødvendigvis ikke alltid i sak, men det som havner i en gråsone og kalles kundeservice. I tillegg foventer jeg faktisk at man blir behandlet på en høflig, vennlig og saklig måte. Ja, det er noen ufyselige kunder der ute, men det forventes faktisk at du som kundebehandler svelger noen kameler.

Meget bra skrevet. Er jo selve grunnlaget for all markedsøkonomisk viten :thumbup:

Fnis. Da lærte jeg visst noe nytt i dag også, kundeservice er grunnlaget for all markedsøkonomisk viten.

Lenke til kommentar
Det er ikke det minste usaklig. Skal fortelle deg hva som er usaklig jeg, å kalle andre for fjortisser i hytt og pine, det er usakelig. Jeg har meget gode grunner til det jeg har sagt her på forumet, og saken min er akkurat ferdigbehandlet, så nå skal jeg etterhvert skrive en rapport om sakens gang. Og det legges ut på webshopguiden, ikke her, pga at saken er ferdigbehandlet og jeg trenger ingen diskusjon rundt det. Er som sagt bare en rapport, inget diskusjonstema. Og saken ligner ikke denne i det hele tatt, har gjort alt etter boka. Men, igjen, så tar du alt PCutstyr sier for god fisk, kanskje de pynter litt på saken, det kan du ikke vite!!

 

Jeg kaller ikke folk fjortisser i hytt og pine. Jeg kaller folk fjortisser når de oppfører seg som en. Og når du slenger ut påstander om løgn, og ikke har noe bedre å komme med mot PCutstyr enn at de hadde postet 18 ganger på HW.no i løpet av 2 1/2 år, ja da oppfører du deg som en fjortiss. Om du vil bli tatt en smule seriøst, så slenger du ikke ut påstander om løgn uten å legge med noe mer fakta selv. Om du ikke gidder å legge ved fakta der og da, så kan du like godt vente med påstandene dine til har tid til å begrunne dem.

 

Og TEE, har aldri snakket om at folk ikke kan ha forskjellige meninger, det bør og må de ha. Men det er langt derfra til å være kverrulant slik som jeg har observert deg være i mange emner her på forumet. Du sier nesten konsekvent mot trådstarter, og er i grunn mot de fleste, tilfeldig? Det er det som irriterer meg, ikke at folk har andre meninger. Hadde ikke folk hatt forskjellige meninger, så kunne man jo lagt ned hele forumet her.

 

Jeg svarer folk når jeg er uenig med dem, eller har kommentarer til det de har skrevet. Jeg gidder ikke lage poster for å kun skrive enig dersom jeg ikke har noe annet å komme med. At jeg svarer til folk jeg er uenig med får du enten leve med, eller la være å lese det jeg skriver. Ikke så veldig vanskelig egentlig.

 

Du har handlet hos PCutstyr ja, men har du hatt retur der? Jeg og var storfornøyd, helt til et av komponentene mine ble defekt og jeg måtte returnere det. De fleste 6'erne PCutstyr har fått går generellt ut på at jeg fikk komponentene raskt og de var hyggelige på telefonen. Ja, det var de med meg også. Hadde ikke noe å utsette på det. Og ja alle gjør feil, det er bare det at de gjør det litt oftere enn de fleste andre!

 

Nei, jeg har ikke hatt returer. Diskvalifiserer det meg fra å kunne ha en mening om dem? Jeg har kun hatt positive erfaringer med PCutstyr, noe jeg sa når jeg nå ble spurt om jeg hadde handlet der. Jeg kan ikke se noe problem med å si at jeg kun har hatt positive erfaringer. Jeg har da sett flere som skryter webshopper opp i skyene fordi de fikk rask levering og god service, uten at de noensinne har hatt en retur hos samme webshop. Må de vente til de har hatt en retur før de kan komme med erfaringene sine?

 

Prøv å roe ned litt, så kanskje du kan bli tatt litt seriøst. Å slenge ut påstander om løgn før du gidder å begrunne påstandene er bare for dumt.

Ja, hva var det jeg sa TEE. Vet ikke hvem som egentlig er fjortiss jeg da men, er bare du som ikke tar meg seriøst, veldig dumt og barnslig av deg i grunn, ikke at det overrasket meg men. Jeg tenkte å skrive en uavhengig rapport, fordi MIN historie ikke har noen ting med denne å gjøre. Jeg ville ikke begrunne meg her pga at jeg vil samle alt i en rapport, slik at folk kan se helheten, ikke bare deler her og der. Har mine fulle rettigheter til å uttale meg allikevel. Men nå som du er så veldig på, så tvinger du meg vel.

 

De ljøg til meg ja, begrunnelse: Sendte mine komponenter til retur den 2. november kl 18.00. Jeg ringte de så mandag 22 november, og spurte så klart hva de hadde klart å finne ut av og hvor langt de var kommet. Mannen i returavdelinga gikk til serviceavdelinga for å sjekke, forøvrig en meget hyggelig kar. Han kom tilbake og sa at det var påbegynt fredag, og at de regnet med å bli ferdige med returen i løpet av de to neste dagene og de lovet å sende meg en mail i løpet av uken. Fint sa jeg da og vi sa hadet bra. Sendte så en e-mail 1. desember 2004 11:29 og spurte om de hadde glemt meg og hvor langt de var kommet, ja da fikk jeg følgende til svar:

 

"Servicen din står nå som nummer 1. Den blir påbegynt i løpet av denne dagen.

Vi håper og tror at den er klar i morgen."

 

Jaha, det var det de skrev for åtte dager siden!! Dette er kort fortalt sakens gang, tenkte å skrive alt i en rapport, men...... Sånn værsågod TEE.

 

Nei, jeg har ikke hatt returer. Diskvalifiserer det meg fra å kunne ha en mening om dem?

 

Har ALDRI sagt at det diskvalifiserer deg fra å kunne ha en mening om dem, utrolig at du kan skrive det til meg. Har aldri nevnt ordene en gang, du kan ikke finne på saker selv å skrive dem. Spurte deg om du har hatt returer hos PCutstyr, det var alt. Om du ikke har det så diskvalifiserer det deg til å ha en mening om returavdelingen til PCutstyr ja, men IKKE til å ha en formening om PCutstyr ellers. Det må og bør du ha her inne, så det er ikke det jeg mener.

Endret av joho83
Lenke til kommentar
Ja, hva var det jeg sa TEE. Vet ikke hvem som egentlig er fjortiss jeg da men, er bare du som ikke tar meg seriøst, veldig dumt og barnslig av deg i grunn, ikke at det overrasket meg men. Jeg tenkte å skrive en uavhengig rapport, fordi MIN historie ikke har noen ting med denne å gjøre. Jeg ville ikke begrunne meg her pga at jeg vil samle alt i en rapport, slik at folk kan se helheten, ikke bare deler her og der. Har mine fulle rettigheter til å uttale meg allikevel. Men nå som du er så veldig på, så tvinger du meg vel.

 

Tvinger deg da ikke til noe som helst. Sa bare at det er vanskelig å ta deg seriøst når du slenger ut påstander om løgner uten at du gidder å begrunne dem. Som sagt, dersom du der og da ikke gidder å begrunne påstandene om løgner, så kan du like godt vente med å si noe til du har ork til å forklare hvorfor du hevder de lyver til deg. Når det gjelder barnslighet, så vil jeg nå si at det å skrike om andres løgner uten å GIDDE å begrunne det er noe jeg heller forventer fra en 2. klassing på barneskolen enn noen som håper å bli tatt seriøst.

 

De ljøg til meg ja, begrunnelse: Sendte mine komponenter til retur den 2. november kl 18.00. Jeg ringte de så mandag 22 november, og spurte så klart hva de hadde klart å finne ut av og hvor langt de var kommet. Mannen i returavdelinga gikk til serviceavdelinga for å sjekke, forøvrig en meget hyggelig kar. Han kom tilbake og sa at det var påbegynt fredag, og at de regnet med å bli ferdige med returen i løpet av de to neste dagene og de lovet å sende meg en mail i løpet av uken. Fint sa jeg da og vi sa hadet bra. Sendte så en e-mail 1. desember 2004 11:29 og spurte om de hadde glemt meg og hvor langt de var kommet, ja da fikk jeg følgende til svar:

 

"Servicen din står nå som nummer 1. Den blir påbegynt i løpet av denne dagen.

Vi håper og tror at den er klar i morgen."

 

Jaha, det var det de skrev for åtte dager siden!! Dette er kort fortalt sakens gang, tenkte å skrive alt i en rapport, men...... Sånn værsågod TEE.

 

Absolutt ikke god service fra PCutstyr. Og nå er det da faktisk også mulig å ta påstandene dine mer seriøst. At du ikke skjønner hvorfor påstander om løgner uten noen som helst oppbacking ikke kan tas seriøst er for meg litt uforståelig. Hva om PCutstyr hadde kalt deg en løgner, og så sagt de ville komme tilbake senere med forklaring på hvorfor, fordi de ikke hadde tid akkurat nå? Mener du noe slikt burde blitt tatt seriøst?

 

Har ALDRI sagt at det diskvalifiserer deg fra å kunne ha en mening om dem, utrolig at du kan skrive det til meg. Har aldri nevnt ordene en gang, du kan ikke finne på saker selv å skrive dem. Spurte deg om du har hatt returer hos PCutstyr, det var alt. Om du ikke har det så diskvalifiserer det deg til å ha en mening om returavdelingen til PCutstyr ja, men IKKE til å ha en formening om PCutstyr ellers. Det må og bør du ha her inne, så det er ikke det jeg mener.

 

Jeg sa da ikke noe som helst om PCutstyrs returavdeling, ganske enkelt fordi jeg ikke har hatt noe med den å gjøre. Jeg svarte heller ikke på noe spørsmål om returavdelingen Jeg spurt om jeg hadde handlet der, noe jeg svarte på. Og når jeg faktisk ikke har hatt noen negative opplevelser med mine kjøp, ser jeg ikke noe galt i si det. Det jeg da blir møtt med er et spørsmål om jeg har hatt noe med returavdelingen å gjøre. Det spørsmålet blir stilt på en måte jeg faktisk ser på som at min erfaring ikke skulle være verdig en mening om butikken fordi jeg ikke har hatt en retur.

 

Som sagt tidligere, prøv å roe deg ned litt. Kanskje du faktisk kan lese hva som blir skrevet også.

Lenke til kommentar
Hvordan webshop, butikk eller kundeservice er det du jobber i?

Hva jeg jobber med og hvor jeg jobber har da ingenting med noe her å gjøre.

Selvsagt har det det. Du forsvarer alltid bedriften. Du har jo fprøvrig svart på en del av spørsmålet. Du er partisk

Hva jeg jobber med og hvor jeg jobber har faktisk ingenting med hva jeg skriver her på HW.no å gjøre. Eller må enhver som er uenig med noen her oppgi arbeidssted og tittel fordi de faktisk ikke følger "dagens mote" i hvilke butikker som skal hylles eller hates?

Lenke til kommentar
Hva jeg jobber med og hvor jeg jobber har faktisk ingenting med hva jeg skriver her på HW.no å gjøre. Eller må enhver som er uenig med noen her oppgi arbeidssted og tittel fordi de faktisk ikke følger "dagens mote" i hvilke butikker som skal hylles eller hates?

Enkel statistikk tilsier at du alltid forsvarer selgers standpunkt. Da blir det i aller høyeste grad relevant hvor du jobber, og hvilken side du velger å se saken fra. Dette er et faktum at det påvirker dine innlegg, likegyldig om du innser det eller ikke. Saklig uenig kan du gjerne være, men siden du er så til de grader partisk bør ikke dine innlegg tillegges nevneverdig vekt.

Lenke til kommentar
Enkel statistikk tilsier at du alltid forsvarer selgers standpunkt. Da blir det i aller høyeste grad relevant hvor du jobber, og hvilken side du velger å se saken fra. Dette er et faktum at det påvirker dine innlegg, likegyldig om du innser det eller ikke. Saklig uenig kan du gjerne være, men siden du er så til de grader partisk bør ikke dine innlegg tillegges nevneverdig vekt.

Om du er avhengig av å vite arbeidsgiver og stilling for å vurdere mine personlige meninger, så får du vel bare leve lykkelig uten å tillegge dem noe vekt i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Til trådstarter: tror ikke du trenger å bekymre deg for å havne i dårlig lys, så fremt du klarer å legge saken bak deg. At det har vært svak saksbehandling av Pcutstyr har alle fått med seg.

 

O.T: Jeg er lei av personer som tror de er mye bedre enn andre. Les:TROR. Aner ikke hvorfor jeg skrev det her.

 

edit:personlig fjas kan man jo ta på PM hvis det ikke har noe med tråden å gjøre.

Endret av Peder82
Lenke til kommentar
Ja, hva var det jeg sa TEE. Vet ikke hvem som egentlig er fjortiss jeg da men, er bare du som ikke tar meg seriøst, veldig dumt og barnslig av deg i grunn, ikke at det overrasket meg men. Jeg tenkte å skrive en uavhengig rapport, fordi MIN historie ikke har noen ting med denne å gjøre. Jeg ville ikke begrunne meg her pga at jeg vil samle alt i en rapport, slik at folk kan se helheten, ikke bare deler her og der. Har mine fulle rettigheter til å uttale meg allikevel. Men nå som du er så veldig på, så tvinger du meg vel.

 

Tvinger deg da ikke til noe som helst. Sa bare at det er vanskelig å ta deg seriøst når du slenger ut påstander om løgner uten at du gidder å begrunne dem. Som sagt, dersom du der og da ikke gidder å begrunne påstandene om løgner, så kan du like godt vente med å si noe til du har ork til å forklare hvorfor du hevder de lyver til deg. Når det gjelder barnslighet, så vil jeg nå si at det å skrike om andres løgner uten å GIDDE å begrunne det er noe jeg heller forventer fra en 2. klassing på barneskolen enn noen som håper å bli tatt seriøst.

 

De ljøg til meg ja, begrunnelse: Sendte mine komponenter til retur den 2. november kl 18.00. Jeg ringte de så mandag 22 november, og spurte så klart hva de hadde klart å finne ut av og hvor langt de var kommet. Mannen i returavdelinga gikk til serviceavdelinga for å sjekke, forøvrig en meget hyggelig kar. Han kom tilbake og sa at det var påbegynt fredag, og at de regnet med å bli ferdige med returen i løpet av de to neste dagene og de lovet å sende meg en mail i løpet av uken. Fint sa jeg da og vi sa hadet bra. Sendte så en e-mail 1. desember 2004 11:29 og spurte om de hadde glemt meg og hvor langt de var kommet, ja da fikk jeg følgende til svar:

 

"Servicen din står nå som nummer 1. Den blir påbegynt i løpet av denne dagen.

Vi håper og tror at den er klar i morgen."

 

Jaha, det var det de skrev for åtte dager siden!! Dette er kort fortalt sakens gang, tenkte å skrive alt i en rapport, men...... Sånn værsågod TEE.

 

Absolutt ikke god service fra PCutstyr. Og nå er det da faktisk også mulig å ta påstandene dine mer seriøst. At du ikke skjønner hvorfor påstander om løgner uten noen som helst oppbacking ikke kan tas seriøst er for meg litt uforståelig. Hva om PCutstyr hadde kalt deg en løgner, og så sagt de ville komme tilbake senere med forklaring på hvorfor, fordi de ikke hadde tid akkurat nå? Mener du noe slikt burde blitt tatt seriøst?

 

Har ALDRI sagt at det diskvalifiserer deg fra å kunne ha en mening om dem, utrolig at du kan skrive det til meg. Har aldri nevnt ordene en gang, du kan ikke finne på saker selv å skrive dem. Spurte deg om du har hatt returer hos PCutstyr, det var alt. Om du ikke har det så diskvalifiserer det deg til å ha en mening om returavdelingen til PCutstyr ja, men IKKE til å ha en formening om PCutstyr ellers. Det må og bør du ha her inne, så det er ikke det jeg mener.

 

Jeg sa da ikke noe som helst om PCutstyrs returavdeling, ganske enkelt fordi jeg ikke har hatt noe med den å gjøre. Jeg svarte heller ikke på noe spørsmål om returavdelingen Jeg spurt om jeg hadde handlet der, noe jeg svarte på. Og når jeg faktisk ikke har hatt noen negative opplevelser med mine kjøp, ser jeg ikke noe galt i si det. Det jeg da blir møtt med er et spørsmål om jeg har hatt noe med returavdelingen å gjøre. Det spørsmålet blir stilt på en måte jeg faktisk ser på som at min erfaring ikke skulle være verdig en mening om butikken fordi jeg ikke har hatt en retur.

 

Som sagt tidligere, prøv å roe deg ned litt. Kanskje du faktisk kan lese hva som blir skrevet også.

Unnskyld meg, men hvem tror du at du er?

 

Jeg var meget irritert på PCutstyr, derfor kom jeg med et lite innlegg forrige dagen. Trengte ingen til å ta det for mer enn det det var, trengte heller ingen seriøse henvendelser tilbake på det innlegget. Men så kommer jo du å styrer og steller som vanlig. Skaff deg en jobb. Du har jo ikke en gang lest innlegget mitt ordentelig og du snakker om å bli tatt seriøst? Jeg forklarte for deg at jeg ville skrive alt i en sammenhengenes rapport, og jeg orket ikke gjøre det kl ett på natten, etter å ha kjørt åtte timer fra Stockholms Universitet. Må være lov til å skrive et kort innlegg uten å bruke en time på å forklare alt da en rapport er på vei. Skaff deg et liv.

 

Litt forskjell på meg som kunde og PCutstyr som bedrift. Da jeg som kunde handler hos en bedrift så er det ikke jeg som skal ta meg tid til å forklare meg. Du har jo misforstått et par grunnleggende saker. PCutstyr får gjerne se på saken om de vil, men de kommer ikke til å gi noen annen forklaring enn meg. Jeg har bevis for alt jeg har sagt, alt står svart på hvitt. Jeg har papirer på når jeg sendte returen, samboren min kan bekrefte at jeg tok telefonsamtalene dit og alle mine e-mail er spart. Men som sagt de får mer enn gjerne se på saken, det kanskje de burde.

 

Du tolker jo spørsmål og svar helt på egen hånd, og det blir feil. Spurte først om du hadde handlet der ja, senere om du hadde hatt en retur der. Det er jo da man gjør en retur hos webshopen at den blir satt på prøve, å levere varer raskt osv klarer de fleste helt greit. Derfor mener jeg at dine meninger om webshopen i helhet er irrelevant for akkurat denne saken, da den omhandler retur. "No offence"

 

Leser forøvrig alt som står her nøye, vær ikke redd. Ganske tom beskyldning du kommer med der.

Endret av joho83
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...