Efreet Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei, eg leiter etter eit webcam som kan brukast som alle andre webcam i USB porten, bare det at eg vil at kontakten i USB porten skal være ei antenne eller noe i den duren og ei anna antenne med webcamen. Trådlaus webcam som du kan ha batteri i eller sette støpsel i med antenne på minst 10m til ein mottakar som plugges i USBen. Den må være vanntett, det er veldig viktig da den skal bli plassert utendørs og vått innendørs terreng. Noen som veit kor ein kan få tak i eit slikt? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Vet jeg ikke en gang om finnes, men du kan nå skaffe et trådløst kamera ment for TV og kjøpe et eller annet adapter til PC! Det er ikke noe problem å bygge vanntett kasse i plexi til kameraet! Lenke til kommentar
muffe Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Dette er det eneste jeg kan finne, og det er ikke engang et webkamera, men et nettverkskamera: http://www.dlink.no/products/details.asp?Nr=311 Det finnes mange andre lignende også, blandt annet fra Axis. Disse kameraene er også ganske dyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå