Gå til innhold

TV på TG?


Anbefalte innlegg

Basic, litt overreagering?

LOL. For all del, kjør på med TV sålenge den ikke er til andres ubehag... 

 

Litt overreagering? Nå syns jeg du er litt væl eplekjekk her, jeg aner ugler i mosen om at du har planer sjøl om å ta med tv? Da skal du få med meg å gjøre. Du er vel typen som skifter klær under lan og du? Tv hører hjemme i kjellerstua med Jenna og Pamela, ikke på lan. Idiotisk å dra oss andre med under en kam, kan ikke komme her å komme her å invitere til haraball med tv og allslags nintheen century technolgy vettu. tenk om det hadde kommet en med modem på lan? skjønner du poenget?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg og to kompiser har tenkt å kjøpe en plass ekstra slik at vi kan ha en TV i mellom oss, er det noe forbud mot dette?

 

Hei du, nå skal ikke dere komme på tg å leke kjekkas. Å dra med seg en tv for å være rikmann å ha både pørr på pc OG tv. Du må ikke komme her å komme her. Vi skal ha en plass der vi andre og!! Du er vel typen som stjeler koreanske id`er til wow og du :nei:

 

Dette må bli slutt. Eplekjekken!

Det var da volsomt da...

Lenke til kommentar

Må huske at det er dårlig plass der allerede. Og en ekstra plass delt på to er ikke så utrolig mye. Bare ikke ta med alt for stor tv så går det bra.

 

Husker ikke 100%, men tror en pers har 80 eller 90cm plass, ta mål av sofan og tv'n og regn om du har plass før du drasser med deg ti-talls ekstra kg unødvendig saker dit.

 

Jeg har fått billetten min, og kan ikke si at dette er en så dårlig ide, derfor klager jeg ikke. Men hvis du ender opp med å spille CS på høy lyd, vil jeg bli litt skuffa over at ikke noen andre ("nyttigere" personer) fikk billettene dine.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg og to kompiser har tenkt å kjøpe en plass ekstra slik at vi kan ha en TV i mellom oss, er det noe forbud mot dette?

 

Hei du, nå skal ikke dere komme på tg å leke kjekkas. Å dra med seg en tv for å være rikmann å ha både pørr på pc OG tv. Du må ikke komme her å komme her. Vi skal ha en plass der vi andre og!! Du er vel typen som stjeler koreanske id`er til wow og du :nei:

 

Dette må bli slutt. Eplekjekken!

Det var da volsomt da...

Litt OT: Så jeg er søkkrik da mener du?

 

prøn på tv, pc, mobil, plakater på rommet osv osv! Er vel ikke rik fordet om man har med TV til TG?? omg..

 

og ja, jeg har tenkt å skifte klær under TG.. Jeg skal TILOGMED dusje..

 

 

ontopic: Syns bare du skal ta med TV.. men er det vanlige TV signaler i hallen da?

 

Spille PS2 på tg? oi oi.. :hmm:

Lenke til kommentar
ontopic: Syns bare du skal ta med TV.. men er det vanlige TV signaler i hallen da?

 

Spille PS2 på tg? oi oi.. :hmm:

Hva mener du med vanlige TV signaler? Skal bare koble den til PCen!

 

Jo PlayStation skulle en hatt med seg ja :hmm: Har ikke det jeg, men den ene av de som skal være med har :thumbup:

 

Det var da voldsomt så ivrige mange her ble når det ble nevnt å ta opp litt plass da (tenker da på jhj, vallent og basicnr2 - sistnevnte er forresten raportert), jeg har selv prøv å få bilett i fjor of året før der uten hell, men jeg syter ikke fordi at mange sikkert da og hadde med seg TV og gjorde så jeg ikke fikk plass...

 

Jeg betaler da for det, gjør jeg ikke? Blir på samme måte som om det kommer et kjempe godt tilbud på noe i en butikk (eks. les kasse med cola for 10,-) så går det ikke ann å bli sur fordi en person kjøper 2 kasser slik at du ikke får...? De fleste ville gjort de samme!

Lenke til kommentar
ontopic: Syns bare du skal ta med TV.. men er det vanlige TV signaler i hallen da?

 

Spille PS2 på tg? oi oi..  :hmm:

Hva mener du med vanlige TV signaler? Skal bare koble den til PCen!

 

Jo PlayStation skulle en hatt med seg ja :hmm: Har ikke det jeg, men den ene av de som skal være med har :thumbup:

 

Det var da voldsomt så ivrige mange her ble når det ble nevnt å ta opp litt plass da (tenker da på jhj, vallent og basicnr2 - sistnevnte er forresten raportert), jeg har selv prøv å få bilett i fjor of året før der uten hell, men jeg syter ikke fordi at mange sikkert da og hadde med seg TV og gjorde så jeg ikke fikk plass...

 

Jeg betaler da for det, gjør jeg ikke? Blir på samme måte som om det kommer et kjempe godt tilbud på noe i en butikk (eks. les kasse med cola for 10,-) så går det ikke ann å bli sur fordi en person kjøper 2 kasser slik at du ikke får...? De fleste ville gjort de samme!

Åja, trodde du ville i tillegg ha den på dataen, ha TV2, NRK osv..

 

Jeje.. ;)

 

 

Have fun med TV'en på TG.. skal hilse på hvis jeg ser deg.. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg syns det er dårlig gjort med tanke på alle de som ikke får biletter...

Selv har jeg bilett, så for meg går det fint, men alle de som tar med digre TVr og lignende, gjør forsåvidt bare TG mindre på en måte.. det blir hvertfall mindre folk..

 

Jeg og en kammerat har planer om å ta med TV vi og (en liten en), men tanken på å sette den på en plass hvor en annen kunne ha sitti, har ikke streifa oss en gang...

Vi kommer til å ta en liten hylle fra PCn hans, til PCn min, og setter TVn oppå den..

Enkelt og greit! :thumbup:

 

Og sånn som syztec folka ifjord, DEM utnytta hvertfall plassen sin :!:

Lenke til kommentar
Basic, litt overreagering?

LOL. For all del, kjør på med TV sålenge den ikke er til andres ubehag... 

 

Litt overreagering? Nå syns jeg du er litt væl eplekjekk her, jeg aner ugler i mosen om at du har planer sjøl om å ta med tv? Da skal du få med meg å gjøre. Du er vel typen som skifter klær under lan og du? Tv hører hjemme i kjellerstua med Jenna og Pamela, ikke på lan. Idiotisk å dra oss andre med under en kam, kan ikke komme her å komme her å invitere til haraball med tv og allslags nintheen century technolgy vettu. tenk om det hadde kommet en med modem på lan? skjønner du poenget?

Basicnr2. Du er en fyr for å sire mildt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...