Gå til innhold

TV på TG?


Anbefalte innlegg

mmmm litt rart at folk skal ha med tv'en da, siden man har pcen og biligre med tv kort.

Skal kansje ikke si noe jeg da som skal ha med 42" plasma tv, og ca 2000m med tp-kabel og 20AP'er og 6-8server og masse annet. men så er jeg ikke normal deltaker heller da. :p og får 1 eller 2stk gbit porter på coreswitchen :)

for dem som lurer så kommer nok "wlans-venner" på tg, jobber med avtalen til tg. om plass og div praktiske ting. i praksis vil det si at det blir wlan dekning på helle tg. selv om det ikke er så lett. mange andre har prøvd og ikke fått det til og funke.

lurer noen på om hvordan det blir med oppsette av wlan for støre steder mail [email protected]

 

Erik Ranvik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm...nå har jeg aldri vært på TG, og kommer meg nok aldri dit heller (påska er til for å tilbringes 13000 fot i lufte over Oppdal:)

Men, jeg trodde lissom hele poenget var å kunne møte mest mulig "likesinnede" under samme tak......nåja...vi mennesker er kanskje litt små egoistiske på enkelte punkter...??

 

:p

Lenke til kommentar
Basic, litt overreagering?

LOL. For all del, kjør på med TV sålenge den ikke er til andres ubehag... 

 

Litt overreagering? Nå syns jeg du er litt væl eplekjekk her, jeg aner ugler i mosen om at du har planer sjøl om å ta med tv? Da skal du få med meg å gjøre. Du er vel typen som skifter klær under lan og du? Tv hører hjemme i kjellerstua med Jenna og Pamela, ikke på lan. Idiotisk å dra oss andre med under en kam, kan ikke komme her å komme her å invitere til haraball med tv og allslags nintheen century technolgy vettu. tenk om det hadde kommet en med modem på lan? skjønner du poenget?

Jeg ser mye rart på forumet, og det meste er greit, men når jeg leser din post, så får jeg hakeslepp. Om noen betaler for enda en plass må det da være greit, og, herregud?

Det er nå vel normalt og skifteklær, dusje osv på et LAN? Hygene , Anyone?

 

Men, du sitter vel der og irriterer deg om ting som ikke har noenting med deg å gjøre egentlig, siden han betaler for mer, og svetter som grisen i de samme kledene i flere dager uten og så mye som å tenke på dusj eller andre hygeniske ting, nice.

 

Greier forøverig ikke å se sammenhengen mellom et modem og en TV...?

 

 

mvh.

Snabben

Lenke til kommentar

Til dere som maser om at "du tar en plass fra noen som kunne fått":

Dere kunne bare logget dere på i tide og kjøpt biletter selv. Jeg har aldri vært på TG selv, men så vidt jeg har forstått det er TG et av de LANene det er mest fokus på det sosiale og den spesielle stemningen. Den stemningen får man av folk som har kule ting, som sofaer, TV-er, PS2 som de som vil kan få spille på, sceneshow etc. Man får den IKKE av 5000 A4-fjortisnisser som sitter med trynet ned i skjermen og spiller CS 24/7 i fire dager.

Lenke til kommentar

høhø, mongo av han å klikka vinkla, i fjor var det jo til og med ledige billetar igjen.

eg og 3 kompisar har kjøpt ein billett ekstra så me får litt ekstra plass. har nemlig hørt at det skal vera ganske trangt, såvidt plass til mus eller noko sånt, men sio eg har verdens deiligaste notebook keyboard trur kje eg det blir noko problem:D hehe

 

og til han duden som skreiv alt det der greiene, skifta kler er vel ganske vanleg, håpar jaffal det:P huska ein gong eg satt nerme ein som verken dysja eller skifta kler:S stanken stakk i naso! det var heilt for jevligt! treff eg noken sånne so seier eg da til dei, for fy fader, eg glømmer aldri den lokto svei og stakk i naso:S

Lenke til kommentar
eg og 3 kompisar har kjøpt ein billett ekstra så me får litt ekstra plass. har nemlig hørt at det skal vera ganske trangt, såvidt plass til mus

Da er du vikrlig dårlig til å tilpasse deg. Jeg hadde god plass i fjor.

Hadde det helt fint de to første og supert de 3 siste.

Hadde 3 plasser da menneh. :o

Lenke til kommentar

I Fjor vare noen som hadde med seg Digg 28" Tv Og DIIIIIIIIIIIig soffa

 

Hadde med seg en gammal atari eller noe også seff ps2.

 

De så på tv altså (Stasj lasta ned)

 

Spillte med andre som bare sto og så på............ :yes:

 

Var da altså hyggelige joina selv og gama litt gammal atari eller hva det var forno :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...