P-in-P Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei! Jeg og to kompiser har tenkt å kjøpe en plass ekstra slik at vi kan ha en TV i mellom oss, er det noe forbud mot dette? Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 nei, såg en drøss tv'er på tg forrige gang Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Konge Lerret og prosjektor da ? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Konge Lerret og prosjektor da ? Var folk som hadde det også i fjor Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Hvordan fikk de plassert prosjektoren da iom at den å stå et visst stykke fra lerrettet? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hvordan fikk de plassert prosjektoren da iom at den å stå et visst stykke fra lerrettet? Noen hadde bygd 2 etasjer på andre siden og hadde prosjekter på den. Sikkert fler folk som har gått sammen om det. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 De plasserte seg ovenfor hverandre og satte opp prosjektoren på den ene siden av raden og lerretet på den andre siden. Litt høyt oppe, også sendte de bildet over folka som gikk mellom radene. Så satt de ved midtgangen slik at alle så dette her Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Uhum, ok! Tror jeg holder meg til TV da Edit: Da er det vel heller ikke noe forbud mot en liten sofa heller da? Endret 11. desember 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Uhum, ok! Tror jeg holder meg til TV da Edit: Da er det vel heller ikke noe forbud mot en liten sofa heller da? Nei, så lenge du ikke bruker andre sine plasser. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hei! Jeg og to kompiser har tenkt å kjøpe en plass ekstra slik at vi kan ha en TV i mellom oss, er det noe forbud mot dette? Hva med TV-kort til PCen? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Husker det året der noen hadde satt opp projektor, det var vel i 2002, husker godt at de spilte wc3 på det, hadde film av det, men de forsvant i en raidkrasj for et år siden..synd jeg ikke hadde backup av det.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Hei! Jeg og to kompiser har tenkt å kjøpe en plass ekstra slik at vi kan ha en TV i mellom oss, er det noe forbud mot dette? Hva med TV-kort til PCen? Bruker TV-ut på skjermkortet mitt! S-video er det vel den type inngang heter tror jeg... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 de mener tv-inn, slik at du kan se tv på pcen.. ikke pc på tven slik som du beskriver.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Det er da ingen vits... Reiser ikke på tv for å se på TV-TV Den er nok mer ment for film og serier som muligens detter ned på HDDen min Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Det er da ingen vits... Reiser ikke på tv for å se på TV-TV Den er nok mer ment for film og serier som muligens detter ned på HDDen min Ah :!: Var jeg deg, ville jeg sett film/serier på PCen heller og spart meg for ekstra ting å bære på og en ekstra billett. La heller noen som faktisk trenger billetten få mulighet til å kjøpe den. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Plassen er nok allerede kjøpt den og om vi ikke tar med oss TVen så skal vi allikevel bruke plassen til mere albuerom! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) du kan ta med alt du vil på tg(utenom hvitevarer som kjøleskap, ovn osv) men det er noen regler du skal følge: du skal ikke bruke andres plasser, uten at de sier at det er greit du skal ikke bygge usikre tårn, crew kan be deg fjerne det du har bygget du skal ikke koble til ting som tar mye strøm eller er utrygge mht kortsluttning du skal ikke bygge ut i midtgangen, denne skal være fri for alt ta med sofa, tg og play-station hvis du vil det, var noen som hadde med det i år ellers så er vel vannkoker unødvendig, håper og tror at det er vannkokere og microbølge-ovner der.. Endret 13. desember 2004 av aklla Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Synes strengt tatt det er ganske dårlig gjort å bruke mer enn en plass pr person jeg. Med tanke på at det er mange som ikke får biletter. (jeg har fått bilett). Eller? Lenke til kommentar
basicnr2 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hei! Jeg og to kompiser har tenkt å kjøpe en plass ekstra slik at vi kan ha en TV i mellom oss, er det noe forbud mot dette? Hei du, nå skal ikke dere komme på tg å leke kjekkas. Å dra med seg en tv for å være rikmann å ha både pørr på pc OG tv. Du må ikke komme her å komme her. Vi skal ha en plass der vi andre og!! Du er vel typen som stjeler koreanske id`er til wow og du Dette må bli slutt. Eplekjekken! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hei! Jeg og to kompiser har tenkt å kjøpe en plass ekstra slik at vi kan ha en TV i mellom oss, er det noe forbud mot dette? Hei du, nå skal ikke dere komme på tg å leke kjekkas. Å dra med seg en tv for å være rikmann å ha både pørr på pc OG tv. Du må ikke komme her å komme her. Vi skal ha en plass der vi andre og!! Du er vel typen som stjeler koreanske id`er til wow og du Dette må bli slutt. Eplekjekken! Basic, litt overreagering? LOL. For all del, kjør på med TV sålenge den ikke er til andres ubehag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå