lars-frr Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei. Naboen min deler ut nettverk til 3 andre som bor i blokka, Adsl 2mbit. Men jeg sliter med at nettet er ustabilt, mens de 2 ander som deler har meget stabilt å bra nett. Vet at det kan ha noe å si at han bor næremer osv. Men i luftlinje er jeg ikke mer 10-maks 15 m unna , det burde jo gå greit eller hva ? Får low som beste signal. Mens de ander får very good hele tiden. Dette er jo engentlig greit , jeg får jo gjort det jeg skal . Men det som suger er at, pc plutselig ikke finner nettverket. Kan sitte å spille , bzzzzzm NO SIGNAL .Så må jeg trikse å mikse for at det skal funke igjen. Jeg har et Jensen Wlan kort. har det noe å si hvilken vei antetnn peker ? Trenger tips her ,, Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Kan være rare ting i veggene som gjør at du får ille signal, evt. dårligt kort/antenne på din side. Prøvd å oppdatere drivere? Større antenne? Det kan hjelpe. Det kan ha noe å si hvordan antennen er rettet ja, men det kommer ann på hvilken type du har. Lenke til kommentar
Duen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 det kan være at signalet blir forstyrret på veien av andre elektromagnetiske bølger ( samme prinsipp som skurringen på sjermen når mobben ringer ), hadde det problemet Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 sjekk også hva slags wlankort du har og hva de andre har. kan hende at ditt kort ikke liker routeren... ellers kan vel denne artikkelen være vel verdt å ta en ekstra god titt på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå