Mefisto Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei, lurer på om det er noen som har noen erfaringer med Sony DCR-HC20/40? Vurderer å kjøpe et av disse, eller kanskje også et JVC GR-D53. Noen som har noen spesielle argumenter for eller mot noen av disse kameraene? Da jeg surfa innom sony norge sine websider, så jeg at det under de tekniske spesifikasjonene til de ovennevnte sony-kameraene sto at det ikke fulgte med handrem?! Stemmer dette, og hvordan er det isåfall å holde kameraet? Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg tar bare og kopierer en av mine gamle poster (igjen) Jeg tar bare og kopierer posten min fra den andre tråden... Hei Jeg har nettopp kjøpt dette kameraet http://www.xd.no/asp/info.asp?p=30781&l=3&...13&likepattern= Svartens HC20 link^ sluttet å fungere så.. D har de tingene jeg var ute etter: -DV inn/ut -Er veldig lite å lett -Helt kurant menysystem -Infrarød nightshot, som fungerer meget bra, såfremt man ikke er for langt unna objektene (i stummende mørke). -Kvaliteten på opptaket er helt kurant -Innebygd linsecap -Null motorstøy på opptakene Har hatt dette i 2 uker nå, er fornøyd. D eneste jeg savner litt er 22X zoomen til 750i (jeg hadde tenkt å kjøpe dette egentlig) Neste nå er extra infrarødt lys som kan lyse 30 m! Og større batteri, d blir saker d! Hvis du er ute etter stillbildekvalitet og muligheten til å ta slike er ikke dette kameraet for deg, da kan du se på HC40 modellen f.eks. Hvis du lurer på noe spesifikt er d bare å spørre, d fulgte nå med handstropp til mitt iallefall, ellers kunne d bli meget vanskelig å film jha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå