bærger Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg har en AMD 64 3000+ CPU, boxed. På kjøleribben var det allerede festet kjølepasta da jeg fikk den. Spørsmålet mitt er om jeg kan ta ut CPU'en uten å ødelegge pastaen? Eller må jeg kjøpe meg ny kjølepasta dersom jeg skal sett inn CPU igjen? Litt teit formulert men... Lenke til kommentar
Palme Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg ville fjernet den gamle pastaen (regner med den er ganske hard), og bare kjøpt meg en liten ny en.. Koster jo trossalt ikke allverden da, og det er jo absolut verdt det.. Kjekt å ha Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Kommer litt ann på, men ny er nok å foretrekke. Koster vel 65 eller 75 for en tube artic silver som holder så lenge vi lever Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Pastaen går jo til nøds ann å bruke om igjen, men vil anbefale deg å investere i en tube Artic Silver 5 til 79kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå