RPA Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hvilket kort bør jeg velge av disse to og hvilket er mest likt Audigy player ? Terratec Sixpack 5.1+ eller Hercules Fortissimo 2 digital Så langt ser Terratec sitt best ut men hvordan er det med drivere og slikt? (vil ikke høre om Creative) Alle erfaringer mottas med takk!!! Lenke til kommentar
viranth Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Har en kompis som har Hercules, han skryter av det som bare det... Personlig kjøper jeg ikke annet enn Hercules når jeg skal ha nytt skjermkort, har ikke kjøpt lydkortet deres, men går utifra at det holder like høy standard som skjermkortene deres =) Lenke til kommentar
mosher Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Min bror har et slikt kort, og han er meget fornøy. Vet ikke helt hva som er med av software, men det var tilstrekkelig skulle jeg tro. Har kjører optisk utgang og lyden er mye bedre enn den heller dårlige varianten med jack plugg (hadde vært bedre med phono plugger, men det tar vel for mye plass). Anbefaler TerraTec kortet, men har ikke erfaring med Hercules, mulig det er bra oxo. Mosher Lenke til kommentar
RPA Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Ingen flere som har dette korten å kan dele sine erfaringer ? Takk til dere som har svart forresten :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå