Mobilfreak Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Er det automatisk tastatursperre på N6630, og hvor finner jeg den i såfall?? Endret 11. desember 2004 av Mobilfreak Lenke til kommentar
iCar Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Er det automatisk tastatursperre på N6630, og hvor finner jeg den i såfall?? JA - Meny Verktøy Instillinger Sikkerhet Telefon og SIM Så finner du den. Lenke til kommentar
Mobilfreak Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Mulig du har det på din, men jeg har ikke noe på min? Er det automatisk systemlås du tenker på? Tungvint å taste inn en sekssifret kode hver gang da.... Lenke til kommentar
iCar Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Mulig du har det på din, men jeg har ikke noe på min? Er det automatisk systemlås du tenker på? Tungvint å taste inn en sekssifret kode hver gang da.... Ja det var den jeg mente, ekke noe annet automatisk lås enn den. Lenke til kommentar
Mobilfreak Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Ok, takk skal du ha! Lenke til kommentar
iCar Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg synes den funksjonen med å tasta kode er kul. Spes når du er med vennre og sånt og legger fra deg tlf. For du en sms og en eller annen skal prøve å lese den, så må han taste kode for å lese;) Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Ute etter automatisk tastelås? (Ja, den er gratis og er lovlig) Lenke til kommentar
Mobilfreak Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Strålende, akkurat hva jeg var på jakt etter! Ble jeg plutselig mer fornøyd med telefonen. Nå er det bare å begynne å sette seg inn i 9500.... Lenke til kommentar
andus Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 hvilke mobiler virker den på? Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 hvilke mobiler virker den på? Nesten alle som benytter seg av Series 60. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Det er rart hvor delt smaken er. Selv fikser jeg ikke den funksjonen (når tastelås skal brukes slår jeg den på og når den ligger på f.eks et bord skal tastelåsen være av. Jeg får helt tvangstanker om den er på da.) og her laster folk ned programmer for å få tak i det. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Det er rart hvor delt smaken er. Selv fikser jeg ikke den funksjonen (når tastelås skal brukes slår jeg den på og når den ligger på f.eks et bord skal tastelåsen være av. Jeg får helt tvangstanker om den er på da.) og her laster folk ned programmer for å få tak i det. Men du vet, smaken er som baken Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Det er rart hvor delt smaken er. Selv fikser jeg ikke den funksjonen (når tastelås skal brukes slår jeg den på og når den ligger på f.eks et bord skal tastelåsen være av. Jeg får helt tvangstanker om den er på da.) og her laster folk ned programmer for å få tak i det. Men du vet, smaken er som baken Som jeg skrev: Det er rart hvor delt smaken er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå