Mozilla Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Heisann. Jeg er ute etter et program som kan ta opp (recorde) det jeg spiller, slik at jeg kan se på det etter at jeg er ferdig. Hvem program er best å bruke til det? Har hørt om noe som heter fraps, men har også hørt at det kun gir dårlig kvalitet. Noen forslag? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Vegas, VideoMach, Fraps. Vanskelig å vite kva du liker, så du får prøve deg fram. Har hvertfall hørt at disse er bra. men trur Vegas koster penger. Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Finner ikke noe når jeg søker etter VideoMach på www.download.com. Og Fraps får jeg lastet ned gratis, men den kan kun ta opp det man spiller i 30 sekunder (med mindre man kjøper programmet). Andre forslag? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Finner ikke noe når jeg søker etter VideoMach på www.download.com. Og Fraps får jeg lastet ned gratis, men den kan kun ta opp det man spiller i 30 sekunder (med mindre man kjøper programmet). Andre forslag? kan jo kjøpe fraps da..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå