Hotmale Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hallo! for et par måneder siden så jeg en side med 90 fangere og jetta lykter til Golf 2! det var en norsk side og begge av delene kostet 2000kr pr.stk! er det noen som kan hjelpe meg med hva den sida hette eller hvilke andre steder som selger dette? Takk for all hjelp! PS: Sida var i lignende farger av denne sida hvis det hjelper Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 http://www.autospar.no/ ? Sjappe som ligger her i Stavangerområdet. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Hotshop selger det også. ...Kjøper du dem billig, er kvaliteten deretter. Edit: du finner det ikke på siden deres, du må ringe dem. Endret 11. desember 2004 av Opus Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 nejh... bilopphuggeren har vel det billigste med den beste kvaliteten, iallefall på lysopphenget, lyktene må kansje byttes ut da de har en tendens å forfalle med tid ellers kan det vel nevnes www.streetdesign.no www.autospar.no ... disse meiner jeg skal ha det meste Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 www.veng.no http://www.veng.no/katalog/Pildid/Volkswagen/9521c.jpg Har bygd om dette selv en gang i tiden ikke så altfor mye jobb, bare pass på å jekke opp motoren før du skrur av støtfanger boltene foran. Også må du borre et nytt hull til støtfanger festet i skjermen, og thats it Lenke til kommentar
Kordian Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Alle setter jo 90 fanger på golfen sin! Så det kan jo ikke være noen 90 golfer igjen med fanger? Lenke til kommentar
Galskap Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei! Fant meg 90fangere på høggeren i dag. Passer disse rett på en 88mod, altså boltene under, eller må det gjøres noe med? Mvh Glenn Lenke til kommentar
Opus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Fangerne er plug'n play. Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 desidert letteste steder er jo møller.. der får du garantert perfekt passform og dog, det er dyrest og.. Hvis du har penger til det, og vil ha litt særpreg, ville jeg dog heller gått for Rallye front/lykter istede for jetta front/lykter.. Rallye-fronten er jo bare FET Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå