c[`]laburk Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei. Har fått ny data i dag, og skulle innstallere xp da den plutselig reboota. Startet den selvfølgelig igjen, men da får jeg bare opp hk "reklamen" og bios osv. Da venter jeg bare til den går videre i menyene. Så står det verdifying DIM pool, og så går det ikke mer. Når den har verdifyet lenge nok(LENGE) så rebooter den bare! kan noen får fiksa det her mon tro? AMD 64 3200+ MSI plat nforce3 corsair 1024ddr-ram seagate 160gb sata hd ++++++ buhu. jeg som skulle spille nfsu2 og hl2 i dag!! WHINE Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Ta ut en ram brikke, og start med bare en og en. Kjør mem86, og Seatools Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Ta ut en ram brikke, og start med bare en og en. Kjør mem86, og Seatools hvordan kan jeg gjøre dette når jeg ikke kommer lengre enn loading av ting før windows? Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Dette funker ikke! Kan noen hjelpe meg? Så noe på denne siden men! http://www.duxcw.com/faq/computer/dmi.html men ble ikke så velig klok akkurat Vet jeg skrev feil i topic. Det skulle stå DMI i stedet for DIM Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Last ned programmene på en annen pc Nullstill CMOS, og prøv å start med bare en ram brikke i. Endret 12. desember 2004 av John Kåre Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Har prøvd det. Låser seg også på: Verdifying DMI pool data.................. suksess Hvordan får jeg lastet inn satadriverne fra disketten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå