Hotvedt Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) heisann! Jeg trenger et nytt kort ettersom det gamle hk (MSI 865PE NEO2-V) tok kvelden under et klokkingsforsøk(lang historie) anyhow.. hvilket kort skal jeg velge, og hvorfor? kandidatene: #1 Abit IS7 #2 Abit AI7 #3 Asus P4P800 SE vil ikke gå over 800kr(gnien ja..) og kortet må handles på komplett! det som skal havne på kortet er en 3ghz Northwood og TT Bigwater(til info ) takker for svar =) Mads edit: leif i emnetittelen er ikke fun Endret 11. desember 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) #3 Asus P4P800 SE ikke satse på storebroren da? https://prisguiden.no/produkt/8620 mn er vel uaktuelt siden du er "gnien" EDIT: leif was here... Endret 11. desember 2004 av Silver2k Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 jeg vet om det kortet, og har det i bakhodet.. grunnen til at jeg ikke vil bruke så mye penger, er at jeg akkurat(okey.. mindre en en mnd siden.. ) og at jeg ikke vil loppe meg selv for penger akkurat nå.. dette er en reservepc som jeg håper å få klokket litt.. (derfor "gnien") ontopic: hvilket hovedkort burde jeg egentlig velge? hvilket kort gir mest for pengene? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Håper Abit Ai7 er noe å satse på da, siden det er under bestilling Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Bump! (1 time og 51 min for tidlig.. ) Er det noen som har noen av disse kortene? evnt hvor mye dere har fått klokket med disse kortene? edit:forumklokke er ikke den samme som laptopklokke gitt.. Endret 12. desember 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
PekkaTH Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 MPX Prøv denne du, har kjøpt 4 selv. Kjempe bra. Koster egentlig 1300,- (en gang i tida) Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 det er BVARE da.. og det liker jeg ikke helt.. skal handles fra komplett, derfor er mpx utelukket.. 800kr limit, og derfor disse 3 alternativene.. Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Kjøp dette du: Komplett Har hatt det selv. Yter bra og er stabilt. Veldig bra klokkekort også. AI7 er også et like bra kort om ikke bedre, har gode erfaringer fra det kortet også. Endret 12. desember 2004 av a_sondre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå