Gå til innhold

ka koster en ny skjerm?

thomas82

Anbefalte innlegg

Vis pcen er mindre en 2 år gammel og at tasten på løsnet helt uten grunn, det vil si at det ikke er din feil at den løsnet. Da skal du kunne kreve dette på garantien. Når taster løsner fra pcen uten at det er din feil, og dette forårsaker at det kommer riper så skal du kunne kreve det på garantien.

Vis du må betale for dette selv så ville jeg kjøpt ny maskin, eller bare latt det være.

Men som sagt den første ripen skyldes jo fabrikasjonsfeil.

Kjøpte PC'en brukt. Den er ca. 1 år gammal no (kjøpt 4.11.2003).. Er en centrino 1.4Ghz, etc... Fikk den billig pga. vannskade. Vannskaden gikk på garantien :) så eg sparte en del penger. Men når eg fikk PC'en tilbake fra service etter at dei hadde bytta tastaturet begynnte taster å dette av.. Tror det var ca. 5 taster totalt som datt av. Etter at butikken som solgte pc'en hadde sendt ut 4 taster sende de et helt nytt tastatur, og det henge sammen enda=) Har en mistanke om at dei ikkje gjor en skikkelig jobb første gangen... :no:

Men til poenget; Det er en god stund siden taste-problemet mitt og at den første ripen kom. Men eg kan vel fortsatt prøve å få ny skjerm på garantien sjølv om eg er litt "seint ute" ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
ka koster en ny skjerm?

En 15" SXGA+ koster rundt 4k.

Har ikkje behov for større oppløsning enn 1024x768 :)

Og før eg får masse protester på dette; dette er min personlige mening og eg har ikkje noke imot at andre liker bra oppløsning :)

Tror ikke det er noe særlig prisforskjell på XGA og SXGA+. Det er vel skjermkortet man stort sett er avhengig av når det kommer til oppløsning på bærbare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...