grill Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Heisann! Jeg vurderer å kjøpe bærbar pc. Er lite erfaren på dette området, da jeg kan svært lite om pc-er og slikt. Men... Det den i hovedsak skal brukes til, er å: - laste ned og spille av musikk - brenne cd-er - spille championship manager 01/02 - skrive diverse tekster i forbindelse med skolen (Microsoft Word). Jeg kunne muligens tenkt meg å kjøpe en brukt sådan, men den må kunne holde ut noen år til! Hvordan er markedet for kjøp/salg av brukte bærbare pc-er? Ikke minst: Går det an å koble en hvilken som helst bærbar pc opp mot et stereoanlegg? Blir glad for svar =) Lenke til kommentar
ruskin Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Hei Det med å kjøpe brukt er helt umulig å si noe om, fordi det er helt avhengig av hva du tilfeldigvis kommer over. Så er også prisene på nytt gått ned siste par årene, og mange som skal selge brukt tror de skal få igjen f.eks halve prisen de ga selv. De tenker kanskje at "den er jo nesten ikke brukt, og akkurat like god som ny" Men det hjelper ikke det, når pc-en er fullstendig utdatert, og de til alt overmål har gitt 25000 for noen år siden for en middelmådig bærbar. Men for all del: Hvis du treffer riktig selger som ikke tror han skal bli rik, og som samtidig selger en ok og ikke for gammel pc så kan du gjøre et godkjøp. Det er bare at da må du helst være i stand til å finne ut hva du kjøper. Angående råd om ny pc: Kanskje du skulle anslå en ca. pris, så folk vet ca hva du har tenkt deg. Her fins også et par topics om kjøperåd for pc-er til 9000-10000 der det er linket til veldig gode tilbud, så kanskje du finner svaret der. Tror knapt det finnes en laptop som ikke kan kobles opp mot stereoanlegg. Endret 11. desember 2004 av ruskin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå