Upsaker Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei! Jeg syns jeg fant opp en bra måte å feste en vifte uten skurer, så jeg tenkte kanskje det var fler som trengte forslag til åssen man kan gjøre det og her kommer kan du se åssen. Du trenger: Saks og hyssing. 1. Finn et sted å henge viften (for det er det man må gjøre), og velg hvilken vei den skal blåse. 2. Finn et hull eller no lignende som det går ann å ta hyssing gjennom inni kabinettet. I mitt tilfelle var dette et neonlys. 3. Klipp en forholdsvis lang hyssingbit, og dra den gjennom det hullet el. lignende du har funnet, og gjennom det ene hullet på hjørnet av vifta. 4. Det er lurt og også feste den et sted nede i kabinettet, så gjør dra en hyssingbit gjennom et feste eller noe lignende på bunnen av kabinettet. Jeg brukte speakeren til det. 5. Det går også ann å feste i sidene på kabinettet, slik at den ikke glir frem og tilbake. Da går det ann å feste den hyssingbiten i "cd-rom kabinettet". 6. Koble i vifta, og start opp pcen. Her kan du se åssen det ble seende ut hos meg. Håper du fikk nytte av denne posten //Jurgis Lenke til kommentar
melsom Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 haha, utrolig stygt Jurgis. Ikke for og være frekk men den vifta har ingen taktisk plassering. Lufta skal byttes ut, det som er poenget med vifter Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 veit den er stygg, men her så fikk jeg ned tempen litt Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Kult, men er litt enig med melsom. Vifta skulle vært snudd 90 grader eller du kunne bare lagd en vifte i døra. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 haha...tøft... skoletyggis og tape er jo også muligheter da...hehe(det som ikke kan tapes kan ikke brukes. visdomsord fra meg...) Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Tøft å plassere den midt i PCen, men som sagt: temmelig unødvendig. Har selv ikke skruer, så slik ble det når jeg festa viftene (her kun bilde av den ene) med noen clips som var igjen etter en IKEA-lampe vi kjøpte. Nødløsning må det kunne kalles, men det funker fett, og har funket fett i noen mnd til nå. Viften på bildet er til opplysning festet i sidedøren... edit: bad shit quality kamera Endret 11. desember 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hehe, har man litt modda dør, så er det jo perfekt.. eliminerer jo alt av vibrasjonsstøy fra den vifta da! Lenke til kommentar
uNlzD Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Oje, jeg fikk med noen gummi "knotteR" nAr jeg kjOpte ibm pcén min, disse var geniale, Man bare dytter dem inn i skruehulla, ogsA sitter dem. Har forresten noen millimeters "platA" som holder vifta unna metallet. Grunnen til at jeg skriver store bokstaver er pga jeg er i spania pA ferie. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Kreativt, men ikke pent. Visst hyssingen var UV-reaktiv eller hele kabinettet lagd av hyssing, da snakker vi heftig! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 for oss som har kabinettet under bordet, og uten lys, who gives a fuck about appearance? ;P Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hvis du skal ha en vifte til å sitte fast på kabinett veggen eller døra.. Så ville jeg ha limt den fast med smeltelim rundt hele vifta...sitter ganske godt.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hehe... men da risikerer du vel kanskje vibrasjon i døra... Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) hehe... men da risikerer du vel kanskje vibrasjon i døra... Gjorde det med en 120mm vifte.. kunne merke noen særlige vibreringer men så har jo jeg den stående på en liten krakk på golvet.. Når jeg skulle ha den av så måtte jeg brukte makt pga at den satt så godt... Endret 12. desember 2004 av CorVette Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hadde du rydda opp litt i kabler og lignende i kabinettet ditt, er jeg overbevist om at temperaturene hadde synket mer enn det den vifta ordner. Det bildet du har tatt ser jo ut som selve definisjonen på kaos. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Kjære bror, det var ikke veldig pent Og luftsirkulasjon blir det dårlig med Men meget kreativt gjort da! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hehe... men da risikerer du vel kanskje vibrasjon i døra... Gjorde det med en 120mm vifte.. kunne merke noen særlige vibreringer men så har jo jeg den stående på en liten krakk på golvet.. Når jeg skulle ha den av så måtte jeg brukte makt pga at den satt så godt... Vel, man trenger ikke å feste en vifte ultra hard heller da. Var du redd for at den skulle fly bort? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hehe... men da risikerer du vel kanskje vibrasjon i døra... Gjorde det med en 120mm vifte.. kunne merke noen særlige vibreringer men så har jo jeg den stående på en liten krakk på golvet.. Når jeg skulle ha den av så måtte jeg brukte makt pga at den satt så godt... Vel, man trenger ikke å feste en vifte ultra hard heller da. Var du redd for at den skulle fly bort? Hehe, neida men limet hadde vist festet seg godt, imed at jeg flytter litt på kabinettet og tar det med på LAN er jeg avhengig av at tingene holder seg på plass... Lenke til kommentar
-ELK- Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg sier bare et ord (eventuelt to, hvis du er en ord-deler) GAFFATAPE! Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg sier bare et ord (eventuelt to, hvis du er en ord-deler) GAFFATAPE! Kan vi få en demonstrasjon her? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Vifta var egentlig ganske strategisk plassert, spesiellt hvis den blåser lufta innover. Da blåser den luft ut over hovedkortet, og sirkulerer lufta som eventuellt måtte "stå stille" der - noe som skjer veldig lett. I tillegg har han eliminert så og si alt av vibrasjonsstøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå