Gå til innhold

Lagde pdf-filer i Word


HomerJay

Anbefalte innlegg

På min ene maskin lagde jeg pdf-filer ganske enkelt via Word ved å gå til file -> print og velge PDF i neddroppsfeltet istedenfor printeren. På min andre maskin derimot, så får jeg ikke opp PDF-alternativet på print i word, kun printeren.

 

Hva er galt?

 

Er avhengig av å lage en del pdf-dokumenter fra word.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På min ene maskin lagde jeg pdf-filer ganske enkelt via Word ved å gå til file -> print og velge PDF i neddroppsfeltet istedenfor printeren. På min andre maskin derimot, så får jeg ikke opp PDF-alternativet på print i word, kun printeren.

 

Hva er galt?

 

Er avhengig av å lage en del pdf-dokumenter fra word.

Du må ha adobe acrobat installert på maskinen. Mulig det finnes andre programmer som gjør samme nytten, men du kan ikke lage pdf filer i word uten tilleggsprogramvare.

 

edit: du kan prøve dette gratis alternativer

http://kenchiro.tripod.com/howtoPDF.html

Endret av erikindre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...